- En stor dag -

DeletedUser

Guest
GPR,

Glory of the Past Returns är väl ordet på allas läppar en dag som denna?
Åtminstone är det de för vissa, de som är med i GPR firar nämligen gemensamt vårt 3 års jubileum i dag.
Den 29/5-2008 kl. 01.17 skapade GPRs av vår förste ledare, Speedboat.

Vissa av oss som fortfarande är med i GPR var med om GPRs första stapplande steg.
Han visste nog inte vad han gjorde den där dagen i maj 2008, vad han skulle komma att skapa.
Det vore en lögn att säga att resan dit vi är idag har varit smärtfri, vi har säkert precis som ni haft våra downs.
GPRs mörkaste down var nog sommaren 2009 då allting var på väg att brista, stammen var inaktiv,
folk slutade och ledningen var i det närmaste korrupt.
Att då gå in i en merge med 2 andra stammar var nog ett väldigt riskfyllt projekt, men det gick.
Även om vi var tvungna att störta ledningen som då liknade en hydra.

Nå väl, E.P, K15 och GPR mergade under namnet GPR och det visade sig att skulle bli något så ovanligt som en lyckad merge.
Hela denna förflyttning startade den 30/9-2009 så vi kanske får anledning att komma tillbaka till detta.

Efter ytterligare en tid fick även stammen påfyllning av ytskiktet i dåvarande DOm, även detta gick bra konstigt nog.
Annars är mergar något som oftare förstör än tillför.
Men med så pass många toppenkillar och toppentjejer som vi varje dag har äran att spela ihop med i dagens GPR så är det inte så konstigt att allt funkar.

Spelare har efter det kommit och gått, konton har fått nya ägare och kontona har växt.
Nu har vi kommit så långt så att stammen känner varandra IRL och vi hoppas få en riktigt trevlig dag på nästa GPR träff, ni vet var ;)

Idag är det för oss en dag att fira och det är framför allt de tjejer och killar som sitter bakom kontona i GPR som ska firas.
Ni är underbara allihop och vi ser fram emot att få flera givande stunder med er alla.

Tack för att ni finns och SKÅL!

Mvh Barhoppan med ledning
 
Senast redigerad av en moderator:

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis o lycka till!
trink22.gif
 

DeletedUser

Guest
Grattis! Vi får hoppas att de tre nästkommande åren blir lika fina för er :)
 

Snoff

Member
Reaktionspoäng
0
Grattis till er alla! Det är bara att hoppas på att ni får fortsätta att utvecklas och gå er egen väg, trots att det är turbulent bland stammarna ovanför er.... :)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Oj tiden går snabbt när man har kul som vi i GPR har, ett bra resultat av ett tajt gäng, tackar för era grattis och hoppas på ytterligare 3 härliga år tillsammans med ett gott gäng i GPR och med er andra på värld 1!
 

DeletedUser

Guest
Oj tiden går snabbt när man har kul som vi i GPR har, ett bra resultat av ett tajt gäng, tackar för era grattis och hoppas på ytterligare 3 härliga år tillsammans med ett gott gäng i GPR och med er andra på värld 1!

Kunde inte sagt det bättre. Kul att spela med så goa vänner :) SKÅL!
 

DeletedUser

Guest
Grattis

Grattis GRP, var själv med under annat nick i E.P men slutade där innan.

Kul med stammar som levt länge.
 

DeletedUser

Guest
De kändes som om det var igår vi slog oss ihop och blev GPR.

Tiden har gått så snabbt, men det gör den ju när man har skoj.

Vilket gäng vi idag är, och vi kommer ALLTID att vara det!

SKÅL V1's UNDERBARASTE STAM!
 

DeletedUser

Guest
Stort grattis!!

Snart kanske ni även kan börja kriga,o sluta använda era konton åt bara snacka.
Detta är otroligt nog ett krigsspel.
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Ett STORT Grattis till er alla i GPR :D Mkt bra jobbat.

DonWulff Knight V1

DonWulff DEMONS V5
 

DeletedUser

Guest
Spelade inte du i DH?

Snacka om att kasta berg på växthus


Eller spjut i bostadsområde:
Han lirar under Huggenlobster enligt DH's forum, han trodde hela v1 skulle anfall honom för han var badass på v3 eller nått =)



OnTopic: Grattis tjejen ni är fantastiska! =)
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Jag är väldigt stolt över GPR, vägen fram tills idag har inte varit lätt även om många kan tro det. Vi har också haft våra nedgångar precis som hoppan säger.

Hela GPR består utav ett underbart gäng av både ungdomar och lite äldre så det hade inte kunnat vara en bättre kombination, vi lär oss allihopa av varandra och har väldigt roligt både ingame och på skype på fredagskvällarna ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
;P.

själv gratulerar jag till fina GPR! som har kämpat fram och nåt halva toppen, de kommer finnas tuffa krig i framtiden. mot SK, eller Knight, folk väntar, sin spänning? själv är jag inte med GPR, skulle va en ära att va med :p. för bostefan finns där killen som jag har spelat sen 07 ;). samma med zacka, stubben. osv.. Folk kommer se en dag när GPR, går ut på krig. och visar sin riktiga styrka. och kanske jag står nog vid deras sida också. ;). Skål! Grattis till alla Nya spelare i GPR, som katnilla den riktiga är inte där. osv..
 

dalapeter

Member
Reaktionspoäng
0
Oj tiden går snabbt när man har kul som vi i GPR har, ett bra resultat av ett tajt gäng, tackar för era grattis och hoppas på ytterligare 3 härliga år tillsammans med ett gott gäng i GPR och med er andra på värld 1!
Värld 1 finns inte kvar under 3 härliga år till :cool:
 

DeletedUser

Guest
själv gratulerar jag till fina GPR! som har kämpat fram och nåt halva toppen, de kommer finnas tuffa krig i framtiden. mot SK, eller Knight, folk väntar, sin spänning? själv är jag inte med GPR, skulle va en ära att va med :p. för bostefan finns där killen som jag har spelat sen 07 ;). samma med zacka, stubben. osv.. Folk kommer se en dag när GPR, går ut på krig. och visar sin riktiga styrka. och kanske jag står nog vid deras sida också. ;). Skål! Grattis till alla Nya spelare i GPR, som katnilla den riktiga är inte där. osv..

Säg mig på vilket sätt GPR har "kämpat".

Vad dom har ägnat sin tid på v1 åt är rövslick, internadlaing och barbadling!
Tomtar...
 
Topp