En Sprit-ledares tankegångar kring värld nio.

DeletedUser

Guest
Fan vad bra du skriver, inte konstigt att ni är där ni är!

Men angående er propaganda och påståendena att ni skulle vara "diviga":

Känns som ni glorifierar propaganda lite väll, det är viktigt att man kan få folk med sig men så fort man börjar använda det som ett vapen blir det lite obehagligt...

Och att säga att hela Sprit! behärskar samma skicklighet i propaganda som du/bertil m.fl. är inte helt rätt, en del av er beter sig direkt ohyfsat. Nu spelar det inte så stor roll rent propaganda mässigt pga ditt arbete, men det är ändå under all kritik.

Men ni är absolut värda er ohotade plats på rankningen, utan tvekan.
 
Reaktionspoäng
0
Har varit med om en ledning som jag själv anser lika bra. Och jag måste säga att det är nog svårt för dig att säga att Jäger och co är bäst då du förmodligen inte spelat under alla ledningar :p

Off-Topic men skit samma, kände att jag var tvungen.

But heeeeeeeey dude, it's my opinion and I ain't speaking for everyone. :awsm:
 
Reaktionspoäng
0
Som vanligt en stor elogé till Jäger.

En person jag lärt mig uppskatta mer och mer i spelet såväl som privatperson.

Diplomati & PoP är som sagt en extremt stor del i det här spelet , jag är ju personligen inte i närheten av herr Jägermeister vare sig vad det gäller forumet eller ig.

Men jag måste säga att det ska bli skönt att vara mig själv på forumet istället för att vara den odräglige person jag varit ett tag (samma orsaker som Jäger btw) .

Han fick trots det fler attacker mot sig än mig , hade som flest 4600 , varav endast 4 skarpa , så uppdraget att dra uppmärksamheten till sig lyckades väl på sätt och vis ;)

Hatten av för en väldigt skicklig ledare och en desto skickligare spelare.

/mina 10 öre.
 
Reaktionspoäng
28
Det är ju ledaranas öde, eller lott om man så vill säga, att spela olika roller på forumet. Ibland är man "Good Cop", ibland är man "Bad Cop" och ibland är man bara dum i huvet i största allmänhet. :D Allt har oftast en förklaring dock, och detta var en välskriven och rolig förklaring.
 

DeletedUser

Guest
Trevlig läsning nu innan man ska smälla i sig lite middag. Hatten av för Jäger.
 

DeletedUser

Guest
Grymt skrivet kära broder jäger, skönt att ha mött sin överman i skrivkonsten.
Vill du ta över som historiaskrivare här på forumet då jag ju inte är särskilt aktiv på den fronten?
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Citerar Gotte91

"Det är inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst..."

Dock tycker jag att Jäger är mycket ödmjuk. Men varför vara för ödmjuk när man vet att man skriver väldigt bra, och spelar väldigt bra? Det är inte direkt så att Jäger behöver underkasta sig någon..? ;)
 

DeletedUser

Guest
En ledare är en ledare

En bra ledare inser när yxorna skall tala samt när yxorna skall tystna och lämna plats åt gåsfjädern...i denna konst är Jäger och Sprit sannerligen skitliga :)
 
Topp