En Ninjas bekännelse

DeletedUser

Guest
Dannemails. Nu får du plocka av dig foliehatten. Ta en tablett och kom tillbaka till verkligheten. Att du verkar vara bitter och lida av vanföreställningar har vi besökare på detta forum vederfarit ett flertal gånger. Bara för att en lögn upprepas tillräckligt många gånger blir det inte en sanning.

Du måste verkligen ha kämpat hårt för att få dina byar som du nu konstigt nog tappat bort. Gick in och tittade på din byövertagssida. Helt plötsligt förstår man varför du blir så ekivokt uppspelt av Cores gråbyadlande.

http://se.twstats.com/sv7/index.php?page=player&mode=conquers&id=246615&pn=-1&type=gain&enemy=-1&enemyt=-1&min=0&max=0


Om du inte insett det själv beter du dig som en riktig pajas med total avsaknad av sjukdomsinsikt som förstör spelglädjen för andra spelare, genom dina trollaktiga inlägg på var och varannan tråd på detta forum.
Om jag hade varit forumsmoderator, vilket jag tack och lov inte är, hade jag för länge sedan förpassad dig till det madrasserade rummet och givit dig skrivförbud på forumet.
Om du till nöds måste fortsätta med dina hatfyllda och verklighetsfrånvända inlägg kan du väl ändå ha den goda anständigheten att skapa en gen tråd som heter någonting i stil med Dannemails sanningar så som som han ser det, eller liknande.

En del personer försöker faktiskt se till så att det finns en viss nivå på forumet.

I all ödmjukhet

/xray

Så du menar att din "AN-måttstock" skulle vara garant för nåt slags "kvalité"...? (Antingen har du humor... eller så är det du som behöver tabletter, på riktigt)
Du vill fridlysa er uppfattning på det externa och sen låta den genom censur stå ogranskad och okorrigerad..?

Gör dig själv en kärleksfull tjänst;
Börja med att av dig din egen stora och glänsande foliehatt och amputera sedan din totalitära syn på världen... den klär dig dåligt.

Jag är besviken Xray...
Du har ju potential till att vara en stor man och ledare för världsmedborgarna..
men du kastar bort talangen på försvar av feg totalitarism och AN's simcity-dekret.

Att adla barbarbyar och vägra spela simcity med AN är den modigaste och hederligaste gärning som man kan definiera på värld 7... sedan länge...
Jag är stolt över min lista på barbarbyar adlade framför näsan på AN... det kräver mod iallafall... till skillnad från att spela simcity med AN och jaga förvarslöst och smått

Här får du en text att meditera över Xray - en kärleksfull gest från mig till dig.

»Kan väl en blind leda en blind? Falla de icke då båda i gropen?

Huru kommer det till, att du ser grandet i din broders öga, men
icke bliver varse bjälken i ditt eget öga?
Huru kan du säga till din broder: 'Broder, låt mig taga ut
grandet i ditt öga', du som icke ser bjälken i ditt eget öga?
Du skrymtare, tag först ut bjälken ur ditt eget öga; därefter må
du se till, att du kan tala ut grandet i din broders öga.

Kärleksfullt

/Dannemails

(PS. Mirano - eftersom barbarbyarna är kidnappade av AN så är ju en attack på AN's allierade en krigshandling. Att kriga mot den stora stammen är väl modigt ;-) )
 
Senast redigerad av en moderator:

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Att adla barbarbyar och vägra spela simcity med AN är den modigaste och hederligaste gärning som man kan definiera på värld 7... sedan länge...
Jag är stolt över min lista på barbarbyar adlade framför näsan på AN... det kräver mod iallafall... till skillnad från att spela simcity med AN och jaga förvarslöst och smått

Här får du en text att meditera över Xray - en kärleksfull gest från mig till dig.

»Kan väl en blind leda en blind? Falla de icke då båda i gropen?

Huru kommer det till, att du ser grandet i din broders öga, men
icke bliver varse bjälken i ditt eget öga?
Huru kan du säga till din broder: 'Broder, låt mig taga ut
grandet i ditt öga', du som icke ser bjälken i ditt eget öga?
Du skrymtare, tag först ut bjälken ur ditt eget öga; därefter må
du se till, att du kan tala ut grandet i din broders öga.

Kärleksfullt

/Dannemails

(PS. Mirano - eftersom barbarbyarna är kidnappade av AN så är ju en attack på AN's allierade en krigshandling. Att kriga mot den stora stammen är väl modigt ;-) )

Kul att se någon citera Lukasevangeliet, men vad har jeusu undervisning om sabbatet att göra med med v7?

Å andra sidan kan man ju ha en viss förståelse att du föredrar lukas med tanke på vad han säger i
6:29. Om någon slår dig på den ena kinden, så håll ock fram den andra
åt honom; och om någon tager manteln ifrån dig, så förvägra
honom icke heller livklädnaden.


och

6:30. Giv åt var och en som beder dig; och om någon tager ifrån dig
vad som är ditt, så kräv det icke igen.


Du är inget annat än en parasit som anser att du kan frossa vad som inte är ditt, vilket inte länder dig stor heder, och tro att du kan komma undan med detta.

Ta och kamma dig, troll. Om du är troende vanhedrar du alla kristna med
dina blasfemiska ståndpunkter, det borde även en person med dina diminutiva
erfarenheter och begåvningsgrad inse. Nu om inte tidigare inser jag vilken tjuv du är.

I all ödmjukhet

/xray
 

DeletedUser

Guest
Dannemail: gå och lägg dej,sov i 12h. vakna. sätt på dej kläderna, gå till arbetsförmedlingen och skaffa dej ett jobb. gå till baren, försök att få upp en tjej till din lägenhet/villa (om du nu inte redan har en sambo men skulle nog inte gissa de) ha sex med henne. morronen där på går du till ditt nya jobb, arbetar och saffar nya vänner. och när ca 1månad har gått och du fortfarande inte har glömt TW. gå in på TW och ändra lösen. tryck på en massa valfria tangenter(tex uhak34df56vlihdwe)

och logga sedan ut.

iallafall. skaffa dej ett liv så vinner borde vi och du på de. du får ett lív och vi får lung och ro och ingen som håller på och tror han kan ända världen.

_______________

AN: jag vet som sagt inte hur Core tänker riktigt. men kanske de är trötta på TW och vill bara ha lite rolit den sista tiden innan de avlutar sin TW kariär. och de är inte som om ni skulle vara arga på dom i RL så då kan de väll köra på hur de nu än känner för de. Adla lite barbar byar skadar inte som i RL. de är inte pressist som om de går och målar alla gråa husen blåa i RL eller? lika dant som ni skulle gå förbi ett Rött hus här i svergie skulle ni först göra inbrott i de och ta allt som finns där inne. bara för att sedan slå sönder kylskåpet(farm) och staketet(mur). för att en vecka senare komma och måla om huset blåt. hmm tror inte ni skulle göra så eller?
 

DeletedUser

Guest
Hey,
Personligen har jag aldrig spelat seriöst eller varit så insatt i v7, dock har jag följt forumet då det är många från min nuvarande stam på v12 som spelar i AN. Bersky har varit en av dem.

Jag brukar inte posta just på v7, men nu kände jag att det var dags efter att ha följt denna diplomatiska karusell mellan AN och Core, mellan Icke-Gråadling och gråadling, mellan Dannemails och övriga v7. ^_^

Jag tänker inte ta parti, men om jag börjar med att säga hur jag tycker det är totalt onödiga konversationer. Ni kommer ju uppenbart ingenstans och båda parter har en tydlig ideologi och viker inte en tum från sin ståndpunkt. Detta kommer inte ändras - så varför tjafsa och smågnabbas om samma sak, om och om igen? Det är ju just det - ni återkommer hela tiden till ämnet "systematisk SimCity vs Barbaradling" och där vet vi redan alla hur ni står och tycker. Dessutom har alla rätt till en åsikt, samtidigt rätt att argumentera för den men i det ligger också att respektera andras åsikter. Om exempelvis Dannemails tycker på ett sätt - och kommer inte ändra sig - så ser jag inte poängen i att om och om igen skriva på forumet hur jobbig hans retorik är. Detsamma gäller övriga parter i den relevanta diskussionen. Därför föreslår jag att ni släpper just denna meningskiljaktighet och letar efter andra. Vi har sett denna filmen, vi vet hur den slutar och nu vill jag se en ny. Vem vet - nästa gång kanske konstellationerna är nya och ni argumenterar från ett helt annat persepktiv.

Det har varit intressant att följa just denna diskussion, men nu har nog de flesta tröttnat. Vi kan era ståndpunkter - lämna tråden till vad den är, dvs En Ninjas Bekännelse. Ni undrar förmodligen vem fan jag är - ursäkta språkvalet Angwidd - och vad jag gör här. Men jag är för närvarande bara en liten forumsråtta som följt denna diskussion alltför länge. Är det för sent för en ändring, är det för sent för att skaka hand, acceptera varandras åsikter, släppa smutskastningen och gå vidare till nya betesmarker.

Bättre sent än aldrig...

Hälsningar
DaniBoy
 

DeletedUser

Guest
Hey,
Personligen har jag aldrig spelat seriöst eller varit så insatt i v7, dock har jag följt forumet då det är många från min nuvarande stam på v12 som spelar i AN. Bersky har varit en av dem.

Jag brukar inte posta just på v7, men nu kände jag att det var dags efter att ha följt denna diplomatiska karusell mellan AN och Core, mellan Icke-Gråadling och gråadling, mellan Dannemails och övriga v7. ^_^

Jag tänker inte ta parti, men om jag börjar med att säga hur jag tycker det är totalt onödiga konversationer. Ni kommer ju uppenbart ingenstans och båda parter har en tydlig ideologi och viker inte en tum från sin ståndpunkt. Detta kommer inte ändras - så varför tjafsa och smågnabbas om samma sak, om och om igen? Det är ju just det - ni återkommer hela tiden till ämnet "systematisk SimCity vs Barbaradling" och där vet vi redan alla hur ni står och tycker. Dessutom har alla rätt till en åsikt, samtidigt rätt att argumentera för den men i det ligger också att respektera andras åsikter. Om exempelvis Dannemails tycker på ett sätt - och kommer inte ändra sig - så ser jag inte poängen i att om och om igen skriva på forumet hur jobbig hans retorik är. Detsamma gäller övriga parter i den relevanta diskussionen. Därför föreslår jag att ni släpper just denna meningskiljaktighet och letar efter andra. Vi har sett denna filmen, vi vet hur den slutar och nu vill jag se en ny. Vem vet - nästa gång kanske konstellationerna är nya och ni argumenterar från ett helt annat persepktiv.

Det har varit intressant att följa just denna diskussion, men nu har nog de flesta tröttnat. Vi kan era ståndpunkter - lämna tråden till vad den är, dvs En Ninjas Bekännelse. Ni undrar förmodligen vem fan jag är - ursäkta språkvalet Angwidd - och vad jag gör här. Men jag är för närvarande bara en liten forumsråtta som följt denna diskussion alltför länge. Är det för sent för en ändring, är det för sent för att skaka hand, acceptera varandras åsikter, släppa smutskastningen och gå vidare till nya betesmarker.

Bättre sent än aldrig...

Hälsningar
DaniBoy

Du din eländiga, kung av lillgammaldiplomati - Håll dig till dina marker och fjäska vidare där. Hade varit någon annan hade jag förblivit tyst. Men på 7an är du inte insatt över huvud taget, så pass ut med dig och dina medlingsförsök.
Mvh Antracit
 

DeletedUser

Guest
Senast jag kollade var detta ett öppet forum, där alla har rätt att vara. Vad jag sett så innehöll det inget rent tekniskt fel med mitt inlägg. Jag är inte insatt i den exakta diplomatin, det skrev jag i min text om du läser mer noggrant. Det jag argumenterade emot var denna eviga diskussion - och det har väl ingen relevans ifråga om jag är insatt i v7 som värld? Rätta mig om jag har fel.

Jag förstår inte riktigt vad du har för problem med mig - uppenbarligen har jag gjort något fel. Jag respekterar dina åsikter, och låt inte tråden smutsas ner av privata angelägenheter och diskussioner som den gjort tidigare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Låt spelare från 7an sköta detta, du behöver inte gegga i precis allt. Gå och rör i grytan du du har fått att skära sig i 12an istället. Har du ngt att tillföra - gör det, annars läs endast.
 

Mirano

Member
Reaktionspoäng
0
Saken är ju den att dannemails smutskastar AN så mycket han bara kan i alla trådar på V7 forumet, vilket blir väldigt tjatigt i längden och det gör att man tröttnar på hans smutskastning. Självklart får danne ha vilken åsikt han vill. Han får hata AN så mycket han vill men han måste inte propagera sin smutskastning i precis varenda tråd. Alla som någon gång varit inne på V7 forumet vet vad hans åsikt är, och alla vet att den kommer aldrig att ändras. Men för guds skull sluta förstör varenda tråd, skapa dig en egen tråd "dannes gnäll hörna" eller liknande och propagera ditt AN hat hur mycket du vill där men låt bli de andra trådarna tack.
 

DeletedUser

Guest
Återigen anklagas jag lögnaktigt av AN...

Jag gnäller inte... eller hatar... jag analyserar AN kärleksfullt (tro det eller ej, med det är sant), sakligt och grundligt och lägger sedan fram otvetydig fakta och sanning...
..detta då makt-analys saknades helt och allt som fanns på externa var bara AN's eget skryt och kärleksfull självbeundran och spegeltittande... det stod oemotsagt... (förmodligen pga rädsla för vedergällning från AN etc, men jag ser AN för vad de är och inte bara för vad de vill vara.. oavsett om jag riskerar rimmen tack vare det)

AN får gärna lägga fram sakligt, i tur och ordning, vad de menar är smutskastning från min sida?
Så ska jag motivera och förankra det grundligt igen och i rent akademiskt neutral mening.

Jag vet att jag emellanåt har ett "målande" språk, men det tar inte bort sanningshalten på något sätt i den grundläggande fakta som ligger bakom.

Däremot smutskastar AN mig på ett ganska orättvist och personligt sätt... t ex Xray kallar mig tjuv, när det är AN som har stulit mest i denna världen..

Men det är bara ytterligare ett bevis på hur AN tror de kan modifiera och anpassa sanningen efter eget behag på externa.

Sen när nån talar om det för dem i externa... då kommer krokodiltårarna... och de börjar ropa efter mamma moderator etc... istället för att hålla sig till och acceptera grundläggande och bred fakta...

Kärleksfullt
Dannemails
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jadu dannemail.... VI ser din se så kallade "saning" faktum är att vi har sätt den sen månader tillbacka. MEN vi väljer att blunda för den då AN har vissas sig vara en erna riktiga kämpar. de har hållit från början till slut. Och varit med i fler krig än vad någon annan har. du har sätt deras anfall mot dina murar. du ser att de är skickliga krigare även om de är "några" fler miljoner soldater och poäng(som du anser). jag har krigat med NiT och de är riktiga fighters. De slogs mot stammar som var långt mycket större än dom och ändå står dom där dom står idag. du har spelat dena värld i knappt 1år känns de som. och då har du ingen historia att lägga dina på
en fast grund. jag har varit med i V7 1 vecka efter den startade. och jag har sätt världen växsa. jag har sätt dom krosa SWEA och SUN. Jag har sätt dom utmana TTT. och Slagit portarna på G-R och ta över de mesta med våld. men också med diplomatik.

Du tycker väll nu att jag överbevisar mej själv med att jag säger att de använder våld. men som en sann krigare och kung sa en gång: Jag ber inte om respekt, Jag tar det. samma sak gäller här. kriga, kämpa och ta respekten och du kommer att behålla respekten. du kan inte gå och tro att du kan kräva respekten av spelare om du inte kan vissa att du förkärnar den. OCH respekten är här i TW att Kunna ändra på saker och ting och få folk lyssna.

i ditt fall är de såhär(och läs om meningen om och om igen tills du förstår hur vi andra regerar när du skriver) Du kastar skit på en stam och hårnar stamen. Du kallar de fega och mobbar de med allt du gör. du målar sanningen svart istället för vit och ett svart lakan kan inte ligga vid vita kläder. Du kräver att vi ska respektera dej trots att du kastar så mycket skit. Du ärs som "pojken som ropade på vargen". du ropar och vi kommer till dej, bara för att höra vad du har att säga,vi hör dej säga lönger, du ropar igen och vi kommer och du fortfarande säger lönger. du ser vargen och ropar och ropar. men ingen kommer. för ingen tror dej längre. Många skulle vilja se dej d*d(läs banad,sa orden då de är förbjudet att hota folk enlit svensk lag) Och många slutar lyssna på dej hellt. JAG och vi andra som ännu skiver saker till dej bryr oss om dej på ett sätt som vi bryr oss om alla. VI vill att alla ska ha de lika bra ute på forumet men i INGAME får den starkaste överleva. men när du mobbar oss och förnekar våra sanningar så blir vi tillslut arga på dej. och då börjar vi spela ditt spel i hopp om att du ska se ditt eget spel. VI börjar snaka illa om dej bara för att du ska få känna hur vi har de. de kanske inte är de rätta vägen att gå men de är den ända vägen du är viljig att lyssna på.

Vi slutar genas att störa dej men bara om du lovar att sluta smutskasta folk för att få dena respekt. ta den INgame och tala väl om saningen. inte måla den svart. är den vit så ska du förF*n låta den vara vit och inte lägga till olika färger bara för att de ska vara mer intre sant att titta på. tillslut hänger den där. som en matta som ligger i förådet. ingen bryr sig om den längre.

de var vad jag hade att säga. OCH jag ber om usäkt för alla svordomar och jag har sätt till att de är dålda. person på hoppet var de ända som funkar på honom då man måste träffa där de gör ondast och ondast gör saningen(den vita sanningen). även om den kom fram på sätt som den gjorde. All texst ska lässas i lung och ro och tonen på sammtalet var lung under näsan hella sammtalet. vissa sarkams årsikter sades med en sarkams röst bara för att få läsaren att forsätta att läsa.
mina ord må vara felstavade på de flästa ställen men en RL sammtal skulle kunna få er att förstå att mina avsikter var goda och målet var att få en spelare som mobbas att skriva ett inglägg utan att befläcka sanningen och försöka se ner på alla.
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Bra skrivet Berskys, seriöst.

Myntet har alltid 2 sidor men slår man ihop ditt inlägg med inlägg från Jesper så ser man att 92.765 % är samma innehåll bara gömda i fina ord, typ.

Känns som det lite då och då blir alldeles för mycket smutskastning och skit. V7's 2 bästa stammar har en dispyt. V7's 2 bästa stammar ser olika på saker. V7's 2 bästa stammar börjar kriga. Kan det bli roligare? Enligt mig så kan det inte bli det.

Dannemails, snälla, lägg bara ner. Även om du skriver negativt om AN som vi krigar mot så tycker jag bara att du beter dig muppigt.

När AN gick mot dig grät du på externa i 6 månader. Har du ens förstått vad ordet "war" betyder? TribalWARS. Gött kött änna!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Blood angel - du som kallar mig lögnare och smutskastare - nämn en konkret lögn eller smutskastning jag skrivit... det kan du inte, för jag ljuger inte om fakta och sanning.
Och jag skönmålar ej heller mig själv som AN gärna gör om sig själva.

Jag visar dig hela bilden, det gör inte AN..

Skulle lilla jag kunna mobba AN..? haha.. sluta gråt nu...


Kärleksfullt
Dannemail
 

DeletedUser

Guest
Jag bekänner mig att slaget är vunnet,men inte kriget om V7.
 

DeletedUser

Guest
Blood angel - du som kallar mig lögnare och smutskastare - nämn en konkret lögn eller smutskastning jag skrivit... det kan du inte, för jag ljuger inte om fakta och sanning.
Och jag skönmålar ej heller mig själv som AN gärna gör om sig själva.

Jag visar dig hela bilden, det gör inte AN..

Skulle lilla jag kunna mobba AN..? haha.. sluta gråt nu...


Kärleksfullt
Dannemail

danne.

Har du tänkt på att det bakom varje skärm sitter en människa, som kanske tar illa vid sig av dina så kallade sanningar? Den hetsjakt du bedrivit mot AN och deras krigare under typ 6 månader snart, kan jag inte se som annat än mobbing och försök till att få alla andra att även de mobba dom i AN. De är fan inte okej. Tycker som utomstående inte att detta är ett okej beteende och något som passar sig här. Jag vet att detta sagts tidigare till dig här i forumet, vilket gav en tids lugn här i forumet, men tydligen tycker du dig ha rätt att fortsätta mobba andra. Tycker faktiskt att du borde skämmas för det du gör. Du sårar folk och det medvetet! Gud, som du så gärna vill använda dig av, gav dig en hjärna. Nu är det väll hög tid att börja använda den och rannsaka dig själv. Tycker att du är skyldig AN en ursäkt för den mobbing du utsätter dom för här på forumet. Dina problem med dem ingame kan du göra upp just där, med trupper.
 

DeletedUser

Guest
Nu får det räcka med den här förbannade skitkastningen som ni alla inblandade håller på med. Kom med något nytt och inte gammalt som harvats om och om igen på repeat knapp.
 
Senast redigerad av en moderator:

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Side 2:
Tribes: AN

Timeframe: 02/12/2010 00:00:00till17/12/2010 23:07:16


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 91
Sida 2: 851
Skillnad: 760

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 865,534
Sida 2: 7,960,882
Skillnad: 7,095,348

chart


Inte så jämnt men det var inte så oväntat heller :D
 

DeletedUser

Guest
Skärp er core!!

HÅller på er ni har visat tidigare att ni kan! =)
 
Topp