En fråga till alla

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Ungefär av 80 % av fallen så har jag råkat ut för samma sak i en stam. Det går skit bra, vi tar ner fienderna, men helt plötsligt lämnar endast ledningen + några till och går över till den lite starkare stammen och adlar upp sin gamla stam. Är det så kul att svika varje gång? Brukar ni andra som inte är stamledare råka ut för detta? Vad driver människor till att bara tänka på sig själva istället för att ha kul och inte bete sig som en liten råtta? Visst om man blir adlad av sina fiender, men av sina egna stammedlemmar, inte så jävla kul.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

sant, men så är spelet ungefär. man får ta tåla de. så klart de går över till en starkare, stam. och att Becci, snackar med alla i Pm, som e bra. skickar en bjudan, i pm, att vi e bra i den stammen och vi vill få in bra spelare, och du är en sån dära bra spelare och sånt, så säger han till varje folk som e bra. hans stam kommer va fullt av 45 proffs medlemmar snart. :p
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Säger inte att becci och ursprungmedlemmarna är det, men de som sviker och går över. De måste la varaa p12 hela högen eller inte lärt sig om solidaritet och moral x)
 

DeletedUser

Guest
haha seriöst, sluta tjut o spela andra spel :)

Tjuv o polis eller ngt..
 

DeletedUser

Guest
Hacka inte på honom, han har nyss blivit sviken och kvarlämnad av den ledning han hyste förtroende för.
Han har rätt att lufta sina åsikter.
Är ju inte underligt att forumet bara har några hundra medlemmar.

Jag har själv aldrig blivit övergiven av min stamledning, den har alltid bestått av gestalter som är beredda att sjunka med skeppet så att säga.
Förstår dock din synpunkt, Tribalwars är något man spelar för stamgemenskapen.
 

DeletedUser

Guest
Det är väl hans fel ifall han litar på sin ledning?

Vet han inte om att man kan bli sviken då eller?


''Ungefär av 80 % av fallen så har jag råkat ut för samma sak i en stam. Det går skit bra, vi tar ner fienderna, men helt plötsligt lämnar endast ledningen + några till och går över till den lite starkare stammen och adlar upp sin gamla stam''



Sluta spela med samma personer, eller lira med folk du känner. Annars fattar jag inte varför du litar på folk ens?
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Har jag sagt att jag litade på ledningen fullständigt? Nej.

Har jag sagt att jag inte vet om att man kan bli sviken? Nej

Har jag sagt att jag har spelat med samma folk? Nej

Lilla gubbe skaffa rätt fakta innan du uttalar dig, jag undrade varför folk beter sig så och inget annat, jag tycker det är tråkigt. Och jag undrade om andra kände samma sak eller om det hänt samma sak för de, vilket sebbedan hade fattat. Så håll dig till topic som alla mods tjatar om HELA tiden.
 

DeletedUser

Guest
Sluta gör en tjut tråd när det händer fler än dig då, mupp!
 

DeletedUser

Guest
Hatar att bli sviken, de var inte så länge sen jag blev sviken på samma sätt.

bigtasty.jpg


Det var inte så längesedan McDonalds tog bort Big Tasty från menyn. Fan jag känner mig fortf enormt sviken... Kan nästan förstå vad du går igenom, jag kommer aldrig mer kunna lita på McDonalds efter detta och har valt att gå över till MAX ist.
 

DeletedUser

Guest
Hatar att bli sviken, de var inte så länge sen jag blev sviken på samma sätt.

bigtasty.jpg


Det var inte så längesedan McDonalds tog bort Big Tasty från menyn. Fan jag känner mig fortf enormt sviken... Kan nästan förstå vad du går igenom, jag kommer aldrig mer kunna lita på McDonalds efter detta och har valt att gå över till MAX ist.
Din skojare ;)

Förstår dig Lordkhemri, låt detta bli din läxa och spela helst med personer du känner.
 

DeletedUser

Guest
Hatar att bli sviken, de var inte så länge sen jag blev sviken på samma sätt.

bigtasty.jpg


Det var inte så längesedan McDonalds tog bort Big Tasty från menyn. Fan jag känner mig fortf enormt sviken... Kan nästan förstå vad du går igenom, jag kommer aldrig mer kunna lita på McDonalds efter detta och har valt att gå över till MAX ist.

+1 får beslut ångest nu för tiden </3
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr, leta upp lirare att lita på gör premaid och lyssna inte på gaphalsarna här dom tror dom är tuffa och att man ska göra så, flertalet funkar bra ingame om man hittar rätt spelare att lira med, andra kan du sålla bort och hoppas dom hamnar i din 15/15 ruta nästa gång eller sållar man bort riffraffet direkt som på 16;)
 

Lordkhemri

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha forsee verkar ha noll koll på hur en konversation funkar. Jojo får ta det som en läxa helt enkelt.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

vad hackar du på honom? skulle de va ju att ngn backstabbar dig ? jo fan, de skulle va svin kul, önskar vi gick samma stam 1 värld skulle fan backstabbad dig förlängesen du hinner inte märka nåt.
 

DeletedUser

Guest
vad hackar du på honom? skulle de va ju att ngn backstabbar dig ? jo fan, de skulle va svin kul, önskar vi gick samma stam 1 värld skulle fan backstabbad dig förlängesen du hinner inte märka nåt.

Kvittar ju vem du spelar med. Du backstabbar ju varje stam du spelar i. Säg en stam som du inte svikit på ett och annat sätt.
 
Topp