En bitter fienden ledare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Harryboey har typ inga trupper just nu, det måste vara våra "fejks" som har tömt nästan alla hans byar.

Japp, det är verkligen roligt att se vad "fejks" gör för underverk :) det roliga i det här är att folk skriker att man skickar fejks med mass rekryterings scriptet när stor del är skarpa, :)

Jag är varken för eller emot fejkscript, men som många andra säger, visa vad som är tillåtet så kör vi på det :) just nu är fejkscript tillåtet och då kör vi på det :)
 

DeletedUser

Guest
För mycket tjafs. Som både jag och odin säger. Om man inte får använda fejkskript får man inte adla heller. Sak samma.

Sen om man inte tycker om fejk så finns det servrar på .net där det finns ett tak för hur många attacker man får skicka. Föreslå det inför nästa svenska värld så är problemet löst

Riktigt smart att börja tjafsa om det nu när v2 har vart igång jag vet inte hur länge
 

DeletedUser

Guest
Ehum, efter allt jag har läst så är det många som klagar på dessa "scripten"..men det är dom som klagar mycket som iaf jag har haft mycket fejk av?

Vi har nu haft detta i V2 ett bra tag..så orka klaga :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
För mycket tjafs. Som både jag och odin säger. Om man inte får använda fejkskript får man inte adla heller. Sak samma.

Sen om man inte tycker om fejk så finns det servrar på .net där det finns ett tak för hur många attacker man får skicka. Föreslå det inför nästa svenska värld så är problemet löst

Riktigt smart att börja tjafsa om det nu när v2 har vart igång jag vet inte hur länge

Riktigt smart att ta upp hur länge V2 varit igång. Jag hade inte ens hört talas om dessa script på .net när jag började på V2. Om man vill se det så kan man säga att spelet ändrats sedan världen startade, utan att reglerna har hängt med.

Orkar knappt ens nämna jämförelsen med adlar, mer puckade saker får man leta länge efter...
 

DeletedUser

Guest
Tycker att folk puckar mer o mer på varandra här och går mer o mer off tropic :)

Smartast är nog alla dom som bara läser här och inte säger nåt ;)

forum mod kan låsa tråden om hon vill för tycker inte tråden ger mkt mer :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp