Elo, Ebo och Frajda :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej alla glada lirare!

Tänkte bara meddela att jag (Frajda, skriver här för bannad på forums) har blivit lifebannad utav märkliga anledningar. Även elohim och ebolas är bannade. Jag och Ebo forlife och kanske även elohim. Elo har inte fått några beskedd ännu :)

Vill bara tacka för den här tiden, det var skoj och lite för lätt ibland.

Vill även tacka admins som gjorde så att jag slutar spela. Tack utan sarkasm :)

Alla ni som skriver att jag inte vågade kriga har ett svar nu med :)

Hej då twnoobs!
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
GoW nu måste du ge mig en premium poäng :p:p

Lite on topic så det inte händer mig, hej born2bwild kommer du ihåg mig ?? o just det heter Boefst nu men jag hette Cruper innan :p låg precis ovanför dig när vi spelade i K¤O¤L

och nu on topic NEEEEj inte Ebolas <3
 

DeletedUser

Guest
Okey...

Utan andledningar säger du, nått måste ni har gjort:confused:
 

blixsten

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är inget som man får spelglädje av precis. Vi ska ta en ordentlig funderare om vi ska fortsätta spela nu.

Kul som fan om någon/några spelar på detta viset att utöva makt för att få bort spelare.

En mycket irriterad spelare /blixsten
 

DeletedUser

Guest
Om ni blev bannade for life borde inte era konton tas bort?
 

DeletedUser

Guest
De blev bannade, å Elohim är inblandad.

Någon som är förvånad?

Tackåhej till en av .se's bästa i och med Ebolas (hade gärna sagt detsamma om dig Frajda, hört mycket gott om dig, tyvärr ingen egen erfarenhet).

Såhär går det när man har ett ********* *********.

Får ju passa på att censurera kritiken mot makthavarna, så drar jag mitt strå till stacken och underlättar deras arbete ;)
 

DeletedUser

Guest
Menar du Ebo och fradja?

Dom finns kvar och är kvar i KOL:)
 

DeletedUser

Guest
De blev bannade, å Elohim är inblandad.

Någon som är förvånad?

Tackåhej till en av .se's bästa i och med Ebolas (hade gärna sagt detsamma om dig Frajda, hört mycket gott om dig, tyvärr ingen egen erfarenhet).

Såhär går det när man har ett ********* *********.

Får ju passa på att censurera kritiken mot makthavarna, så drar jag mitt strå till stacken och underlättar deras arbete ;)

Han är väl inte bannad på V1 också eller?
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
De blev bannade, å Elohim är inblandad.

Någon som är förvånad?

Tackåhej till en av .se's bästa i och med Ebolas (hade gärna sagt detsamma om dig Frajda, hört mycket gott om dig, tyvärr ingen egen erfarenhet).

Såhär går det när man har ett ********* *********.

Får ju passa på att censurera kritiken mot makthavarna, så drar jag mitt strå till stacken och underlättar deras arbete ;)

kom inte o snacka skit om elo nu!! du har inte en anning om vad som har hänt så ta de lugnt med dina anklagelser nu!! som frajda sa så e de frajda samt ebo som e permanent bannade och elo har inte fått något svar om hur de blir med hans konto!!
 

DeletedUser

Guest
Han är väl inte bannad på V1 också eller?

Känner man Ebolas, vet man att han, på gott & ont, är fruktansvärt envis. Han tänker inte fortsätta spela på v1 av principiella skäl. Synd som fan förstås, men jag förstår honom. Som premium-spelare lägger han pengar på detta, då måste man sätta ner foten när man känner sig felaktigt behandlad på löjliga grunder.
 

DeletedUser

Guest
Känner man Ebolas, vet man att han, på gott & ont, är fruktansvärt envis. Han tänker inte fortsätta spela på v1 av principiella skäl. Synd som fan förstås, men jag förstår honom. Som premium-spelare lägger han pengar på detta, då måste man sätta ner foten när man känner sig felaktigt behandlad på löjliga grunder.


Hmm jo det kan man förstå, tar verkligen spelglädjen ur en:/
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp