ELITE vs S*R*O

DeletedUser

Guest
Då är det en himla tur att det bara är ett spel och inget annat. Synd att du är på fel sida av kriget för du värkar vara en vetig person.

Jo du Mergatroid är inte precis och leka med hehe... Han är mycket duktig TW spelare.

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Jo jag märkte detta efter han åt upp Ice IE, Jo som sagt är så är detta bara ett spel och någon måste vinna och någon måste förlora det är inget att gå och grina över=)

Men nu börjar attackerna rulla in lite mer ifrån Ecalos men skam den som ger sig:p

Tycker ändå att vi i S*R*O har gjort ett hyfsat jobb att hålla ut
så länge som vi gjort, inte nog med att vi har haft ett 4 fronts krig
vi har också haft problem med spioner och dylikt.
Fast det är allt en del av det roliga=)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du har så rätt Drien.. Ni har stått på er rätt bra fast ni har haft så många på er.. Det är mycket snyggt att stå mot så länge som ni gjort.

Ja du spion biten kommer ingen ifrån hehe.. Finns alltid någon i alla stammar som är mer eller mindre glad att ge ut lite information.

Men snart är kriget över och då kan ni som sakt starta om någon annanstans och se om ni har bättre tur där.

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Ja varför inte :) Vilka är ELITE btw? Har aldrig hört talas om dem
 

DeletedUser

Guest
Side 1: ELITE

Side 2: S*R*O

Timeframe: Föralltid

Totala erövringar:

Sida 1: 400
Sida 2: 754
Skillnad: 354

image.php


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 186
Sida 2: 51
Skillnad: 135

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar:

Sida 1: 2,922,746
Sida 2: 3,410,395
Skillnad: 487,649

image.php


Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,620,310
Sida 2: 472,327
Skillnad: 1,147,983

image.php






Här har ni det totala än så länge!!

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Detta måste vara v4s hittills längsta krig?
Iaf de krig som varat längst som varit uppe på forumet. Kul å se båda sidor fortf lever och inget gett upp iaf!
 

DeletedUser

Guest
Ja ATD vs AXE har varat ett bra tag. Tyvärr blev det ju ATD vs AXE, Ninjas, Jaws, -Ä- osv:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Att vi åker på spö är det ju inget snack om fast det är ju inte bara ELITE som gick i krig mot oss utan även Get, LimeED & Ecalos.

Det är ett under att jag fortfarande inte har förlorat en ända by fast det regnar yxor mot mina murar...
 

MariaHansson

Member
Reaktionspoäng
0
Att vi åker på spö är det ju inget snack om fast det är ju inte bara ELITE som gick i krig mot oss utan även Get, LimeED & Ecalos.

Det är ett under att jag fortfarande inte har förlorat en ända by fast det regnar yxor mot mina murar...

Ingen under, utan ett bra jobb från din sida.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste hålla med Maria här=D

Då är du klart en mycket bra spelare som verkligen vet hur man ska deffa sig och köra runt med deffen effektivt.=D

Det är en ära att kriga med personer man verkligen får kämpa och tänka till för att ta en by och är det roliga i det hela.

//Ochibi från ELITE
 

DeletedUser

Guest
Så ja!

Äntligen så är detta krig nästan klart.

Om cirka en 1-2 veckor ska vi ha tagit bort dom från TW yta.

Kommer med en statestik imorgon!

/Ochibi från ELITE
 
Topp