Elite - DC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Elite... är och förblir några jävla noobs!
Ni har skitit i det blå skåpet!

Wizzle, fäll ner pungen och landa!


Elite noobs, hmmm ja tror jag också om jag hade haft 116 poäng och fortfarande intresserade av TW och v3.... Kul med att dumma blir dummare med åren.:cool:
 

Mikedeee

GuideGud
Reaktionspoäng
0
Tackar

Det här är det första jag skriver om detta krig..

Jag gick med i kriget mycket senare än alla andra eftersom jag hade/har bra kontakt med många i Elite..

Allt tjat om att Elite hade läge att krossa oss..
Jag skulle tro att många i Elite började få slut på offtrupper..

Jag joinade kriget för att det skulle lugna ner sig för mina stamkamrater och eftersom jag ligger mitt i Elite:s territorium så föll det sig naturligt att jag fick en hel del anfall

Vill ge en eloge till Wisslan,Foxen,Berith samt Scitchy för att ni visat upp en del av krigandets konst..

Men jag trodde ni skulle plock mer av mig..
Jag lyckades faktiskt plocka en hel del byar på dom positioner där jag är som starkast..

Men över lag bra kämpat Elite

Mike Anfallsminister DC Familjen
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Jag själv är faktist förvånad Elite inte tog mer byar, då de finns väldigt många n00bs i den familjen, som knappt kan anfalla ens.. :p :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag själv är faktist förvånad Elite inte tog mer byar, då de finns väldigt många n00bs i den familjen, som knappt kan anfalla ens.. :p :rolleyes:

men allt handlar ju inte om att anfalla, det handlar ju även om att försvara, kunna behålla sina byar. så dem du säger knappt kan anfalla kanske är sådana som deffar upp sina medspelare ;).
 

DeletedUser

Guest
Svärdsmän och spjutmän för att deras blad är vassast ! ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag tycker inte att man ska håna andra människor om man själv inte kan skriva grammatiskt korrekt. Det ser bara löjligt ut.
 

DeletedUser

Guest
Syftar du på mig så märkte jag att jag skrivit fel nu i efterhand.
Dock så hånar jag ingen direkt. Möjligtsvis indirekt. Dock inte med syfte att såra.
 

DeletedUser

Guest
Syftar du på mig så märkte jag att jag skrivit fel nu i efterhand.
Dock så hånar jag ingen direkt. Möjligtsvis indirekt. Dock inte med syfte att såra.

Jag tänkte generellt sett. Vill helst inte peka ut någon.

(Och där skrev jag själv en grammatiskt felaktiga mening, men som ett stilistiskt grepp.)
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet att du inte gillar mig Benzo, men de gör inget. Det är upp till dig.

Sedan vet jag att du heller inte var så förtjust i MMAM :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag vet att du inte gillar mig Benzo, men de gör inget. Det är upp till dig.

Sedan vet jag att du heller inte var så förtjust i MMAM :rolleyes:

Jag försöker lämna privata känslor utanför spelet. Det ser bara inte så bra ut att sitta och håna andra spelare när man inte kan skriva rent. Man ska inte kasta sten i glashus.

Förutom när adrenalinet pumpar när man får en massa inkommande är det bara en spelare som någonsin har fått mig att reagera känslomässigt i det här spelet, och det är inte du...
 

YNWA äger

Member
Reaktionspoäng
0
Att sitta och håna en persons stav förmåga är ganska lågt det med, vi verkar bara ha en proffesor i svenska här och de e du.

Bryr jag mig heller inte om :eek:
 

DeletedUser

Guest
även då jag är spelare på v3 och inte moderator här så vaknar ändå den gamla moderatorkänslan och det är bättre att jag säger det än ingen iaf.

tror alla märker hur off topic allt har blivit, att diskutera stavning eller känslor i en krigstråd kanske inte är det bästa som går att göra^^
 

DeletedUser

Guest
även då jag är spelare på v3 och inte moderator här så vaknar ändå den gamla moderatorkänslan och det är bättre att jag säger det än ingen iaf.

tror alla märker hur off topic allt har blivit, att diskutera stavning eller känslor i en krigstråd kanske inte är det bästa som går att göra^^

Jag blir bara less på ungar som sitter och snackar skit om varandra på SMS-svenska. Hade inte jag sagt ifrån hade ingen annan gjort det. Om jag får skit för att ha sagt ifrån så får jag ta det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp