El Maestro Aka ThePunisher!! R.I.P

DeletedUser

Guest
Tjah allihopa!

ja. Har inte vart så värst aktiv den senaste veckan och kommer tyvärr inte och kunna bli aktiv igen.
Så min tw tid här på v12 är slut. Har haft jävligt roligt med er alla speciellt stammen och fiendena :)
Men tyvärr så tar skolan en jävla massa tid.. Ska redan resa bort 1 vecka me skolan nu på onsdag så..

vill bara säga till alla här: LYCKA TILL o HA DE SÅ JÄVLA NIIIICE!!

Så kanske vi ses på v13 ;)

//TP
 

DeletedUser

Guest
Ha d bäst mannen :) ses på v13 vi kanske fixar någon stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Du var en av de få jag respekterade i Cmon!
Lycka till nu irl så får vi hoppas att vi syns på kommande världar :)
 

DeletedUser

Guest
Tackar allihopa :)

Btw.. Om ni vill nå mig ang. v13 så adda min skype : TheOnlyPunisher

Men kommer som sagt inte vara så värst aktiv där me pga jag är bortrest :D

Cmon! äg sönder Träd o Yawn nuh :) Kommer kolla hur de ser ut mellan er när jag är tillbax ;)

//TP
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Nooo, Punisher :( Du skulle ju äga mig på denna värld (eller hur var det vi sa då vi snackade med Deus i V10 chatten? ;) ) - hittills har jag ju 1-0 emot dig så du kan ju inte lägga ner nu :(

Då får vi fan ta en rejäl kamp till V13 istället där du inte håller på att fjolla dig såhär :awsm:

//Adam aka TGOW
 

DeletedUser

Guest
Nooo, Punisher :( Du skulle ju äga mig på denna värld (eller hur var det vi sa då vi snackade med Deus i V10 chatten? ;) ) - hittills har jag ju 1-0 emot dig så du kan ju inte lägga ner nu :(

Då får vi fan ta en rejäl kamp till V13 istället där du inte håller på att fjolla dig såhär :awsm:

//Adam aka TGOW

Haha lol ^^ Hade du avslöjat ditt nick tidigare hade du inte ens funnits ;) Du sa aldrig va ditt nick var men du visste vad mitt nick var :(

Och hur blev de 0-1 till dej?? :confused:

v13. Jag mot Dig ;) Avslöja ditt nick. Så fixar jag så jag ligger nära dig.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Haha lol ^^ Hade du avslöjat ditt nick tidigare hade du inte ens funnits ;) Du sa aldrig va ditt nick var men du visste vad mitt nick var :(

Och hur blev de 0-1 till dej?? :confused:

v13. Jag mot Dig ;) Avslöja ditt nick. Så fixar jag så jag ligger nära dig.

Well, jag lägger till dig på skype så tar vi och gör upp planerna inför V13 :D

Jo, jag adlade en by av El Maestro kontot idag, INNAN denna tråd kom upp ;) Därav mina stats emot dig :D
 

DeletedUser

Guest
Well, jag lägger till dig på skype så tar vi och gör upp planerna inför V13 :D

Jo, jag adlade en by av El Maestro kontot idag, INNAN denna tråd kom upp ;) Därav mina stats emot dig :D

cooling ^^

Slutade redan för ett par dagar sen redan .. Men idag blev de Ofc ;)
 

DeletedUser

Guest
Synd att du lägger av, önskar dig all lycka IRL (kanske v13 också)
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
väldigt tråkigt att du lägger av önskar dig all lycka och hoppas vi möts på v13
 
Topp