EggMud reserverar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Antagligen för att du har något som dom vill ha......... ;)
 

DeletedUser

Guest
Får man vara nyfiken och fråga varför???

Varför vi bokar här, eller varför vi bokar?

Anledningen till att vi bokar här är för att klargöra att vi tänker ta byarna. Vi har kontaktat närliggande stammar och så så vidare, men det här känns effektivast för att undvika bykrockar.

Varför vi bokar dig?
Well, du ska ha creds för att du har ett såpass fint kluster. Vi hade ett gäng nukes över (jag hade visserligen inte jättemånga) och tyckte att dina byar skulle passa i blått och gult.
 

Sneakerman

New Member
Reaktionspoäng
0
Haha ni är ju för snälla ;)

Jaa synd att jag inte får utöka mitt fina kluster ännu mer då ;)

Jaja får väll försvara mig så gått jag kan mot 15 miljoner poäng ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag vet vad du menar och jag förstår dig för har alltid haft större spelare mot mig sen dag 1 här på V9 men det behöver inte vara något negativt för man kan klara sig ändå om man bara visar vart skåpet ska stå :)

Man ska ALDRIG ge upp!
 

Freddmaster

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet vad du menar och jag förstår dig för har alltid haft större spelare mot mig sen dag 1 här på V9 men det behöver inte vara något negativt för man kan klara sig ändå om man bara visar vart skåpet ska stå :)

Man ska ALDRIG ge upp!

säker? fick på mig Riggo och Spewtlander nästan i start med ett annars acc :p gav upp nästan med en gång :awsm:
 

DeletedUser

Guest
säker? fick på mig Riggo och Spewtlander nästan i start med ett annars acc :p gav upp nästan med en gång :awsm:

Ja enligt mig så är det bara dom fega som ger upp när det kommer lite motstånd, det är bara till att kämpa vidare och göra det bästa av situationen :)
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
se du har redan lärt dig en sak xD man försvarar sig med poäng :) hah okey

Vad i hela fridens liljor pratar herrn om? Tycker du att han skulle estimerat hur många yxmän jag har? Tro fan att poäng direkt sammankopplas med hur mycket trupper någon har.

Byantal, truppmängd och poäng har direkt korrelation. Alla som säger annat har antingen vart på knarket eller har "poäng dödar inte", på sin presentation; oavsett vilket, så är man ute på safari.
 

Freddmaster

Member
Reaktionspoäng
0
Vad i hela fridens liljor pratar herrn om? Tycker du att han skulle estimerat hur många yxmän jag har? Tro fan att poäng direkt sammankopplas med hur mycket trupper någon har.

Byantal, truppmängd och poäng har direkt korrelation. Alla som säger annat har antingen vart på knarket eller har "poäng dödar inte", på sin presentation; oavsett vilket, så är man ute på safari.

ähm jag skämta
 

DeletedUser

Guest
Vad i hela fridens liljor pratar herrn om? Tycker du att han skulle estimerat hur många yxmän jag har? Tro fan att poäng direkt sammankopplas med hur mycket trupper någon har.

Byantal, truppmängd och poäng har direkt korrelation. Alla som säger annat har antingen vart på knarket eller har "poäng dödar inte", på sin presentation; oavsett vilket, så är man ute på safari.

Det du säger är helt sant men betyder inte att man vinner bara för att man har mer poäng och mer trupper utan man måste kunna använda sina trupper rätt också så även fast man är mindre så har man fortfarande en chans att vinna :)
 

DeletedUser

Guest
dessutom e det inte hur monga TRUPPER man har utan det e de man har emellan öronen!!! som reknas. den största o starka kan felora mot den som e listig o slug o kan krigskont och LIST!
 

DeletedUser

Guest
Hmm lite väl kaxigt att säga att man bokar alla hans byar... Jag hoppas du lär Eddmund en läxa^^
 

DeletedUser

Guest
Ser ingen anledning att låta denna "bokningstråd" förbli öppen. Allt som inte har med själva bokningen av spelaren ifråga är off topic.

Bevisa för mig med de närmaste posterna efter detta att det finns anledning att inte låsa den. Klarar ni det så kanske det finns något att diskutera i alla fall, annars ser jag den som en ren information till V9 från trådskaparen.

//Humble
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp