Egengjorda kartor!

DeletedUser

Guest
Denna tråden är alltid rolig att ha. Både för att se hur världen ser ut just nu och även för att senare kunna blicka tillbaka på ett övergripligt sätt.

Ta nu fram era bildredigeringskunskaper och briljera!

Givetvis börjar trådskaparen. Det enda som jag bemästrar (kan använda) är då tyvärr paint.

Här är mitt otroligt vackra konstverk:

 

DeletedUser

Guest
Gjorde ett tappert försök enligt mig själv, första gången jag försökt. Blev lite ihoptryckt med stam namnen. Någon med tips på font?

map.png
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Man känner redan hur Old School sveper som en vind över v29! Detta var ett tag sedan!

Underbar tråd och härliga kartor :D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Härligt :) Jag har också saknat alla dessa olika men på alla sätt underbara kartor. Tyvärr så behärskar jag inte konsten själv men njuter av er andras verk.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
hoppas nu bara folk lägger upp fler kartor så tråden inte bara glöms bort :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Topp 8. Såg bättre ut i huvudet än den blev i verkligheten:thinking:

sba2baF.jpg
 

mintcream

Member
Reaktionspoäng
2
Håller med alla. supergoa kartor. Borde til och med kunna hållas en tävling i detta tycker jag. Där vinnaren får sitt namn på något vackert ställe.
 

DeletedUser

Guest
Kul att se olika sätt att göra kartor, mintan du kanske kan slänga ihop något? Paint eller vattenfärg skulle vara fint :)
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Jo, jag har alltid känt mig som en av de stora målarna!

Burkar få min inspiration av Michelangelo och da Vinci. De 2 är de enda som räknas i mina ögon :awsm:
 
Topp