Ecalos

DeletedUser

Guest
Finns det några från stammen Ecalos som har börjat här på v13? :D

Jag har hittat en person, men man vet ju aldrig, finns säkert några fler!

Om några från Ecalos ser det här, skriv gärna! =)
 

DeletedUser

Guest
Några finns de nog, både under nya och gamla nick. Men sedan e ju frågan från "vilken tid" i Ecalos du söker medlemmaran...
 

DeletedUser

Guest
...............................
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jojo, de är klart, men de flesta använder nya nick ;)
 

DeletedUser

Guest
Ok, vet inte riktigt.

Vilka världar har rs-spelarna kört på tex känner bara igen ett nick på er stam :p
 

DeletedUser

Guest
Eller så kan vi diskutera om de gamla veteranerna kan hänga med den 'nya' världen?
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har ju ett förflutet i Ecalos som en av de ledande elitspelarna. Ett tag ledde jag stammen helt själv och satt KÖ på 59 konton. Utrotade 13 st topp20-stammar under en vecka. Får se om jag gör något liknande på denna världen. Funderar ju på är om det går att hitta något motstånd här på denna världen. Har ännu inte sett någon spelare vid mitt område som skulle kunna räknas som värdig motståndare.

Har nu med fejknick gått med i stammen GB och kommer snart att ta över stammen som ledare. Då kommer vi först o främst att förklara krig med Cola sen tar vi resten av stammarna i K44. Kom igen fjantar!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag har ju ett förflutet i Ecalos som en av de ledande elitspelarna. Ett tag ledde jag stammen helt själv och satt KÖ på 59 konton. Utrotade 13 st topp20-stammar under en vecka. Får se om jag gör något liknande på denna världen. Funderar ju på är om det går att hitta något motstånd här på denna världen. Har ännu inte sett någon spelare vid mitt område som skulle kunna räknas som värdig motståndare.

Har nu med fejknick gått med i stammen GB och kommer snart att ta över stammen som ledare. Då kommer vi först o främst att förklara krig med Cola sen tar vi resten av stammarna i K44. Kom igen fjantar!

Tufft...

(10)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
llllll

där hittar du några ecalos spelare så kansker kan höra med dem
 
Topp