DS,Optico,INS,Susa,JIII, KH vs DSA

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
slut efter en hel dags träning, då är mitt temprament inte det bästa, och sen Påstår du att du inte spelar/spelat på povel kontot... geez.

Läs om och läs rätt, jag hävdade aldrig att jag inte spelat Povel kontot. Jag hävdade att det inte är där jag spelar idag. Ser du skillnaden mellan ett imperfekt och ett presens. Läs det understrykna så förstår du vad jag menar.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Hörru, du skrev ju till mig att du lira Povel lol

TheGodOfWar sa:
henrik338 sa:
TheGodOfWar sa:
Halloj Henrik,

Har du börjat lira på .se igen? Fast ute i rimmen då, såg att ditt konto som du lira i starten börjat adla efter att du sa att du slutat =)

....Bla bla

Ser att du lirar povels konto, co eller quitta han?

Förstår ditt argument om mindre tid faktiskt, och ja jag co-ar med povel men har spelat i DSA sedan starten. Dock under lite olika nick.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
så, vart spelar du nu som gör att du inte kan fixa speeds längre? :thinking:

Hur kan du binda mitt konto gamla konto (Povel i detta fall) till speeds? Eftersom jag var admin med TheGodOfWar kontot, eller det kanske bara är jag som ser att det är två helt olika konton och olika saker. När ska ni lära er läsa förresten då jag tycker mig ha uttryckt mig väldigt tydligt med att jag spelat men inte spelar kontot Povel Ramel i värld 14 längre. Fast, det är klart - ni ska ju alltid hitta något att hacka på, så kör hårt and make fools out of yourselves =)
 

DeletedUser

Guest
Hur kan du binda mitt konto gamla konto (Povel i detta fall) till speeds? Eftersom jag var admin med TheGodOfWar kontot, eller det kanske bara är jag som ser att det är två helt olika konton och olika saker. När ska ni lära er läsa förresten då jag tycker mig ha uttryckt mig väldigt tydligt med att jag spelat men inte spelar kontot Povel Ramel i värld 14 längre. Fast, det är klart - ni ska ju alltid hitta något att hacka på, så kör hårt and make fools out of yourselves =)

Du hade ju Povel Ramel som sign ett tag om jag inte mins fell
 

DeletedUser

Guest
Du hade ju Povel Ramel som sign ett tag om jag inte mins fell

Ja:confused: Men han förnekar aldrig att han inte har spelat där.

Dock säger han ju att han inte spelar är i nuläget.
Ska det vara så svårt att förstå, känns rätt lätt att fatta enligt mig:thinking:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja:confused: Men han förnekar aldrig att han inte har spelat där.

Dock säger han ju att han inte spelar är i nuläget.
Ska det vara så svårt att förstå, känns rätt lätt att fatta enligt mig:thinking:

Snälla. De har hänt oss alla.

Han fick inks på kontot och bytte mot ett konto som inte hade inks, inte mer än så :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: DSA
Side 2:
Tribes: OPTICO, DS, KH, iNS, SuSa, J III

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 51
Skillnad: 41

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,594
Sida 2: 438,838
Skillnad: 361,244

chart

Verkar som om axel har det lite kämpigt och att mitt förslag ligger kvar.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
dsa.

Extremhatt, de har krigat 1månad, och klarat och ökat mycket.. nu börjar de sjunga ner.. och trupperna slutas.. men rovet är kvar. och att Povel ramel, har gått ner 400k, ner. av optico på 1 vecka ungefär.. kanske mindre.. de har krigat själv bra.. största hoten är borta snart.. för att De som har krigat mot DSA, .. har tappat massa deff och off. skit mycket, de kommer ta ett tag för de att göra allt om.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom jag är med i kriget är jag väldigt medveten om detta, Men kan dock intyga att trupperna, iallafall inte hoss SuSa , är ens nära slut.
 

DeletedUser

Guest
Bara att lyfta på hatten för Susa och optico mm.Ni gör ett ruskigt bra jobb.
Återstår att se om ni klarar hålla denna +statistik framöver.
Detta krig kommer inte att avgöras för några veckors övertag.

Håll i detta nu så får vi några intressanta och roliga månader.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att detta inte är ryktestråden men att det ändå stämmer, åtminstone i poäng.
 
Topp