Drunk vs NBnP

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kul med lite annorlunda inlägg....olan!! Du har väl skaffat dig deff nu...jag kommer för att ta tillbaka ett par byar från dig nu :D Du vet jag tar de med lagstadgad moms dvs 8% så det ryker ett gäng byar för dig nu!

Låter bra det! ^^ Men synd att du bara når 4 byar med adels :p Den nyadlade byn borträknad ;) En är 16 h bort tror jag, resten ca 22 :p
 

DeletedUser

Guest
Låter bra det...är alldeles tillräckligt för mig...du har väl bjudit in dina stamkompisar och övriga medlemmar i GBU till dina fort...för här kommer bullen... :D Ä mä nu olan...för nu blir det hett
 

DeletedUser

Guest
Adlingsförlorare

Från de senaste 7 dagarna
Rank Stam Förlorade Byar
1 NBnP 75
2 Nineve 58
3 TJ 43
4 Drunk 40
5 R.I.P. 40
6 TKOJ 26
7 -=RF=- 24
8 ULV 23
9 WFE 22
10 KFF 20
 

DeletedUser

Guest
Ja,
ni kan älta siffror kors och tvärs.

Sista veckan har de få aktiva i Drunk insett att även vi har inaktiva spelare och adlat byar från dessa.

Att vi sedan numera står ensamma mot GBU spelar förstås också in samt att vi sannolikt har den högsta medelåldern i stammen vilket gör att storhelger såsom Kristi Himm innebär annat än TW.

Faktum kvarstår, Drunk/D-P var största stammen när kriget startade, vi leder nu med 7 milj poäng.
 

DeletedUser

Guest
Ja alla kan väl ta in spelare för att växa ;)

Sen vilka som leder kriget är rätt svårt att sätta på punkt, ska vi räkna in alla stammar där med? Som vi i Drunk krigat/krigar mot?
Så på tal om Gangbang, det var INTE gangbang när vi i Drunk (D-P) hade både MORI DINO och NBnP fronten. Så då tycker jag inte ni från NBnP ska kaxa till det och säga att ni har ett gangbang emot er och att ni gör det så bra. Ni har inte ens haft en så stor front som vi hade från början att kriga emot. :)

Siffror brukar även säga det mesta käre DrZ.
Sen så kan vi ju slänga in hur många spelare ni tagit in under kriget, undrar hur mycket ni hade växt om ni inte tagit in dom.

Värt att fundera på ? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja,
ni kan älta siffror kors och tvärs.

Sista veckan har de få aktiva i Drunk insett att även vi har inaktiva spelare och adlat byar från dessa.

Att vi sedan numera står ensamma mot GBU spelar förstås också in samt att vi sannolikt har den högsta medelåldern i stammen vilket gör att storhelger såsom Kristi Himm innebär annat än TW.

Faktum kvarstår, Drunk/D-P var största stammen när kriget startade, vi leder nu med 7 milj poäng.

siffror= <3

ja men om ni gått på inaktiva spelare och vi går dem så är det ju jämt? :D

GBU? O_O i början va det ju Mori, NBnP och DINO mot bara oss? eller e jag totalt sinnesförvirrad fortfarande? O_O

ja vi va störst (och framförallt vackrast, e vi väl fortfarande sålänge sötis sparkz e med <3) men vi hade också överlägset störst front :awsm:
 

Peligroso

Member
Reaktionspoäng
8
siffror= <3

ja men om ni gått på inaktiva spelare och vi går dem så är det ju jämt? :D

GBU? O_O i början va det ju Mori, NBnP och DINO mot bara oss? eller e jag totalt sinnesförvirrad fortfarande? O_O

ja vi va störst (och framförallt vackrast, e vi väl fortfarande sålänge sötis sparkz e med <3) men vi hade också överlägset störst front :awsm:

Den där "mot bara oss" börjar vara ganska uttjatad. Ni har alltid haft hjälp av minst ett halvt dussin andra stammar.
 

DeletedUser

Guest
Den där "mot bara oss" börjar vara ganska uttjatad. Ni har alltid haft hjälp av minst ett halvt dussin andra stammar.

jag snackar från början, sen att vi e så söta så vi övertygar folk att deffa oss EFTER ni inledit GBU e ju en sak eller hur? ;) aja du hade gulligt namn iaf så puss på dig <3

ett halvt dussin? O_O e inte det typ 6 stammar? jadu den matten stämmer nog..hehe.. <3
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Om vi ska dra ett långt facit av kriget, så kommer det gå fram och tillbaka från både gangbang till jämna sidor... Med andra ord kan båda sidorna tycka att de har rätt. Men om vi pratar om det första som hände.

När vi Drunk(D-P) gick i krig mot DINO och MORI och sen backstabbade NBnP oss. Då var det först gangbang, sen blandade andra stammar sig in i leken. Då blev det mer "jämt". Ifrån början var det ett gangbang. Och hur ni ska förklara att det inte var det. Det ser jag fram emot att få reda på. Men sen undrar jag även hur ni aldrig kan le ute på externa.

(sen börja inte diskutera om att ni inte backstabbade oss, vi hade allians cirka 30 minuter innan ni gick in i kriget. Vill enbart förtydliga det så behöver jag inte förklara det sen för någon som inte hänger med.)

Den enda jag ser här ute som kan skratta till från NBnP's sida är än så länge BlueBull. Hoppas ni andra kan inse att när jag gjorde den här tråden var det för att vi skulle slippa skitsnack. Och kunna ha lite skoj. För det är spel grabbar och tjejer. Och hoppas ni är här för att ha trevligt som så många andra. Ha en fortsätt bra kväll.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men sparkz... inte ska du skriva så mkt utan smilisar? :( det e inte bra för hälsan, kom hit och drick lite öl och ät lite god mat med mig och mys lite så känner du dig bättre sen och kan producera mer smilisar <3 nam nam nam nam <---- (gamens parningsrop)
 

DeletedUser

Guest
Hahaa, du är speciell gam! :D <-- en smiley :p (till och med två!)
 

DeletedUser

Guest
du med sparkz <3 du är alltid välkommen vid min dörr det vet du ;) alla andra med lite humor, snygga kroppar och ett och annat smakfullt kadaver med! TJOHOOOOOOOOOOOOOOO <3:D gillar sånna här trådar som e till för att relaxa lite ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
du med sparkz <3 du är alltid välkommen vid min dörr det vet du ;) alla andra med lite humor, snygga kroppar och ett och annat smakfullt kadaver med! TJOHOOOOOOOOOOOOOOO <3:D gillar sånna här trådar som e till för att relaxa lite ^^

pårökt gam borde ditt namn va :D haha skön
 

DeletedUser

Guest
gillar korrumperad, namnet baseras ju på min personlighet ^^ ena stunden myser jag med sparkz andra känner han nått vasst i ryggen eller hur gullis? :awsm: <3
 

DeletedUser

Guest
Herregud, nu har vi gått lit väl off topic, bäst du lugnar ner dig lite gam :p
 

DeletedUser

Guest
juste, flåt tänkte inte så mkt på att det inte va vårat forum :/ my bad <3
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp