Dreaper goes wild!

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
När jag simulerade fick jag det till fem iallafall. Men det kan mycket väl vara felaktigt, men med tanke på att jag bara fick ner hans mur till 16 känns det lite konstigt.

Men men, för att du ska få lite uppfattning så har jag spelat sen i NOVEMBER. så att förvänta sig att jag har koll på allting är lite väl överdrivet. Förövrigt anser jag att du kan hålla käft, lägga ner med att vara så överdrivet kaxig, och snälla. GROW UP och sluta vara en sån FUCKING attentionwhore.
 

DeletedUser

Guest
Du Dreaper, det är ingen idé att käfta mer med honom. Finns inte en (vettig) jävel som tar honom på allvar =)
 

DeletedUser

Guest
Dreaper goes wild - Klockren rubrik av överraskande skribent

Jag kan bara instämma med rubriken - 19 byar på sju dagar säger sitt egna lilla språk: Dreaper is wild and crazy :)

Att ambition slår klass i hundra fall av hundra är en ekvation som de tyngst meriterade (med tyngst bördor i andra världar) sällan får ihop - inte på ett enda försök av hundra...

Way to go Dreaper - Approaching Legendary status:)

For The Horde -
 

DeletedUser

Guest
Dreaper när du räknade i simulatorn, räknade du med otur då?

För jag körde 5 fulla offbyar emot en hel-deffad by i simulatorn (räknade 11 k av varje) Eftersom Sebbs byar är långt ifrån maxade så kan han ha mycket farmplatser som går till trupper..

Och efter alla 5 fulla offbyarna landat så fanns där kvar enligt simulatorn:
7776 av varje trupp
 

DeletedUser

Guest
Jag spelar inte tribalwars för att få vänner?

Har ett liv vid sidan av..

Sedan ägde du dig själv nu igen... Ja kan inte hjälpa att moralen är 35% de e väl ditt problem, alla förutom noooobs vet de :D
Sedan blev jag inte uppdeffad.. Hade trupper, har fortfarande trupper..

TRY ME!

Sa du inte nyss att du blev uppdeffad av nån i Horden?
 
Topp