Dreaper goes wild!

DeletedUser

Guest
Nattens attacker av dreaper mot mig

Dreaper förlorade, 46 596 yxmän, 15498 lätta pollar, 1948 murbräckor, 8 adelsmän, 1239 spjut och 1608 svärd.

Mina förluster: 3636 spjut 3650 svärd i ena byn och 1796 spjut 1803 svärd..

Ska inte Dreaper tillföra med dom trupperna i kriget istället för att lägga sin arme på mig?
 

DeletedUser

Guest
Naajs ;D Hade han moral emot dig? (orkar inte räkna på det)
 

DeletedUser

Guest
Lycka (från anfallarens synvinkel)
-17.5% Otur

lycka
Moral: 35%
 

DeletedUser

Guest
Moralen och oturen hjälpte ju dig rätt så mycket om man säger så.. Men men inget fel på det, det tillhör ju absolut spelet :)
 

DeletedUser

Guest
Moralen gjorde mycket! Men sedan undrar jag lite hur man prioriterar i horden om man kan slösa så mycket trupper när man är i krig mot 2 st toppstammar och har en utbrytargrupp att adla bort....
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
.... trodde helt ärligt inte att moralen hade så stor effekt
Fattar inte varför jag inte adlade upp dig förut.
Och daschram har jag tagit 16 byar av, och han är numera inte kvar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
ja vem deffade upp mig =)
Fråga runt lite i din stam vetja...
 

DeletedUser

Guest
nä vill bara att dreaper ska inse att, det BARA är horden lirare runt mina byar..
Så vem deffade upp mig?
 

dreaper

New Member
Reaktionspoäng
0
Är bara allmänt irriterad, hatar störobjekt som honom, om det nu är så att någon i horden har skickat deff till honom blir jag grovt besviken.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Det kuliga är väl hur du anstränger dig för att få uppmärksamhet. Ar det inte löjliga enmanskrig är det uthängning av f.d stammisar... :)
 

DeletedUser

Guest
Äsch, du är bara en liten attentionwhore.

qft ! (10)

Hur många av dessa helt onödiga trådar har inte kommit ifrån sebb90 , som inte ens är intressanta .. ?

Vet att jag la upp en hel del för ett tag sen, men känner inte att det var på samma nivå ?
 

DeletedUser

Guest
nä vill bara att dreaper ska inse att, det BARA är horden lirare runt mina byar..
Så vem deffade upp mig?

Lär väl komma från dina andra konton;P

Var väl du som sa att du skulle köra 7-8st när V8 öppnade, så du lär säkert ha ett gäng i V6 också din lilla fuskisfjolla:p
 

DeletedUser

Guest
För de va nog ja som sa det... krille.h o kristoffer1 därimot hade dom planerna =)
Jag började där hamnade mitti XI träsk och sluta..
 
Topp