DreamHack Winter 2010

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Bara för jag inte var där och vann allt ;), antar att du menar Nino och Gaffel teama och fuska ? ;)

Nae, det var varken Gaffel eller Nino. Båda åkte ut sjukt tidigt.. Tror det vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.. minns inte, det var några på "andra sidan" iaf.
 

DeletedUser

Guest
Ser lite ut som om Phami känner sig stolt för att vara med de stora grabbarna :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Nae, det var varken Gaffel eller Nino. Båda åkte ut sjukt tidigt.. Tror det vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.. minns inte, det var några på "andra sidan" iaf.
Jag, Zakhath och Heidi hade en trevägsvinst innan jag och Heidi suicidade då vi tröttnade. Zakh stog för utslagningen av t.ex. Nino och Mudnor medans jag slog ut Gaffel(första spelaren ut) och TemplaR.

Största enskilda vinsten var jag i rundan då jag slog ut Gaffel där jag vann marker värda över 1800 spänn. Tack TemplaR för hetssatsning. <3
 

DeletedUser

Guest
Jag, Zakhath och Heidi hade en trevägsvinst innan jag och Heidi suicidade då vi tröttnade. Zakh stog för utslagningen av t.ex. Nino och Mudnor medans jag slog ut Gaffel(första spelaren ut) och TemplaR.

Största enskilda vinsten var jag i rundan då jag slog ut Gaffel där jag vann marker värda över 1800 spänn. Tack TemplaR för hetssatsning. <3

haha :D , templar och zak spela poker :D
 

DeletedUser

Guest
nice b-salen eller? där tw team är:) funderar på D-sal det är där allt händer säger alla

DHW10 hade nog den sämsta D-hallen någonsin. Var ju mer liv i B-hallen :thinking:

Fördelen med att sitta i D-hallen är mindre chans att missa vad som händer på stora scenen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp