dra med sig gammalt skit till ny värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag heter fortfarande inte Danny :p

och en sak till... spelade bara för uppvärmning på classic inför v17 :p

Sen så vet ni ej vem jag e på v17... kanske ni vet vilken stam jag spelar i men inte vad jag nickar :p

kärt barn har många namn. För mig är du för alltid danneboy. och det var varken svårt att lista ut vad du nickar och hade det varit det så hade dina frispel på externa avslöjat dig så snart du blir attackerad.


Passa dig så du inte åker på en sträckning i V17 då för den uppvärmningningen på classic var usel även om något annat inte var väntat.
 

DeletedUser

Guest
kärt barn har många namn. För mig är du för alltid danneboy. och det var varken svårt att lista ut vad du nickar och hade det varit det så hade dina frispel på externa avslöjat dig så snart du blir attackerad.


Passa dig så du inte åker på en sträckning i V17 då för den uppvärmningningen på classic var usel även om något annat inte var väntat.

Jag är inget barn men du kanske är? Va tusan har du emot mig? Jag tyckte uppvärmningen på classic va bland dom bästa jag någonsin gjort... Med tanke på att jag startade senare än er andra oxå...

Och ta reda på fakta... Är nog många som skrattar åt dig oxå just nu
 

DeletedUser

Guest
Eftersom trådskaparn har fått sin fråga besvarad och ni inte kan hålla er ontopic låser jag tråden. *klick*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp