dra med sig gammalt skit till ny värld

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mariam

New Member
Reaktionspoäng
0
finns det någon som vet om det finns nån spelregel som kan tillämpas
eller hur man ska få någon o fatta att gammalt groll från föregående världar ej gäller nu
tacksam för svar
 

DeletedUser

Guest
finns det någon som vet om det finns nån spelregel som kan tillämpas
eller hur man ska få någon o fatta att gammalt groll från föregående världar ej gäller nu
tacksam för svar

Ja jag säger detsamma :/

Isånnafall ska många bli bannade om man ser till alla folk som ogillar mig o drar upp gammalt...
 

DeletedUser

Guest
Regeln som tidigare sa att man inte fick ta med sig aggressioner från andra världar, är borta sedan länge. Den var borta redan innan vi justerade reglerna i början på juni, och även när vi korrigerade dem i februari. Exakt när den försvann kan jag tyvärr inte hitta.
 

mariam

New Member
Reaktionspoäng
0
Regeln som tidigare sa att man inte fick ta med sig aggressioner från andra världar, är borta sedan länge. Den var borta redan innan vi justerade reglerna i början på juni, och även när vi korrigerade dem i februari. Exakt när den försvann kan jag tyvärr inte hitta.


Synd för vissa fattar ju inte att skilja på världarna + att de blir så sjukt inne i spelet att de blir riktigt oförskämda
 

DeletedUser

Guest
Okej, det här är inte en tråd om hur populär man är.

Regeln var stört omöjlig att använda, just för att folk inte använder samma nick på alla världar. Folk byter konton, byter nick, och många väljer att spela incognito. Därför fanns det heller aldrig något sätt att bevisa, eller ens gissa att det rörde sig om aggressioner över världar. Och regler som är så pass svåra att följa upp, fyller inte riktigt sitt syfte. Hur som helst finns inte regeln i sig på .net och därför hade den oavsett försvunnit i samband med att vi anpassade oss efter deras regler.
 

DeletedUser

Guest
finns det någon som vet om det finns nån spelregel som kan tillämpas
eller hur man ska få någon o fatta att gammalt groll från föregående världar ej gäller nu
tacksam för svar

De skulle ju kunna gå om de går över till personangrepp igentligen tror jag.
Men då måste man ju haft en PM konversation dock.
Annars verkar de inte gå att förhindra på nå sätt.
 

Lmxy

New Member
Reaktionspoäng
0
Har man backstabbat och sån skit på andra världar kan man väl stå för det även här!
 

DeletedUser

Guest
* Byt nick o döda personen som stabba er i annan värld
* Säg inget.


Problemet löst.....!
 

Bluepills

New Member
Reaktionspoäng
0
Vet en rätt kass gammal ledare som sålde sin kropp till " De som vill vinna genom merge och lira alla emot en.. Som ledare har man ett visst ansvar för sina aktiva medlemmar .. Ska inte lira något men hoppas verkligen jag får möjlighet att hoppa in i någons konto efter att världen har varat en tid o dräpa denna lilla flicka..
 

DeletedUser

Guest
* Byt nick o döda personen som stabba er i annan värld
* Säg inget.


Problemet löst.....!

Du skojar.. som om Danneboy skullle kunna hålla tyst. Då lär vi nog se Uganda ta över världen först.........


syns därute Danny, när din by är värd att adla.... men du gör kanske som på classic, börjar om så fort du blir backtrackad......


Puss
 

DeletedUser

Guest
Du skojar.. som om Danneboy skullle kunna hålla tyst. Då lär vi nog se Uganda ta över världen först.........


syns därute Danny, när din by är värd att adla.... men du gör kanske som på classic, börjar om så fort du blir backtrackad......


Puss

Jag heter fortfarande inte Danny :p

och en sak till... spelade bara för uppvärmning på classic inför v17 :p

Sen så vet ni ej vem jag e på v17... kanske ni vet vilken stam jag spelar i men inte vad jag nickar :p
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp