Dominanskarta sökes

DeletedUser

Guest
Nä, din var finare. Speciellt stammen "ööh" eller vad det nu står :D:D
 

DeletedUser

Guest
Din karta var jättekul, Fenix, men det är lite respektlöst mot Vale, att låta hans fina karta som han har lagt ned arbete på, bara försvinna bland en massa spam.
 

DeletedUser

Guest
Din karta var jättekul, Fenix, men det är lite respektlöst mot Vale, att låta hans fina karta som han har lagt ned arbete på, bara försvinna bland en massa spam.

Varför inte bara lägga den senaste kartan i första posten då? :p
Då slipper man ju leta genom allt spam :)
 

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Fågel Fenix av Fällö & padlock13, skäms. Er respektlöshet saknar motstycke. Har vi inte nog problem med spam på dessa forum. Den här tråden var en av de få läsvärda och sedan kommer ni och sabbar med ert trams. Vale, Ingen mfl gör en stor insats för hela w3 genom att serva oss spelare med dominanskartor. Det ska de ha all heder och respekt för.

Jag har i princip slutat att göra inlägg eller följa trådarna här på externa forumet pga att det finns ett antal personer som verkligen går in för att förstöra. Den här tråden är en av få som jag följer med stort intresse.

Era inlägg står säkert i direkt korrelation till er begåvning och mognadsgrad. Om så är fallet hoppas jag att någon kapar era internetlinor så att vi slipper flera prejuvenila inlägg här i denna tråd.

Det är nästan så att man får lust att sätta upp er och andra som sabbar här på externa forumet, på en shitlist och uppmana alla i V3 att tömma en varsin offby på er och era gelikar. Då kanske budskapet går fram.

Så försök tänka nästa gång ni gör inlägg.

:mad:

/x
 

DeletedUser

Guest
Fågel Fenix av Fällö & padlock13, skäms. Er respektlöshet saknar motstycke. Har vi inte nog problem med spam på dessa forum. Den här tråden var en av de få läsvärda och sedan kommer ni och sabbar med ert trams. Vale, Ingen mfl gör en stor insats för hela w3 genom att serva oss spelare med dominanskartor. Det ska de ha all heder och respekt för.

Jag har i princip slutat att göra inlägg eller följa trådarna här på externa forumet pga att det finns ett antal personer som verkligen går in för att förstöra. Den här tråden är en av få som jag följer med stort intresse.

Era inlägg står säkert i direkt korrelation till er begåvning och mognadsgrad. Om så är fallet hoppas jag att någon kapar era internetlinor så att vi slipper flera prejuvenila inlägg här i denna tråd.

Det är nästan så att man får lust att sätta upp er och andra som sabbar här på externa forumet, på en shitlist och uppmana alla i V3 att tömma en varsin offby på er och era gelikar. Då kanske budskapet går fram.

Så försök tänka nästa gång ni gör inlägg.

:mad:

/x


Jag håller med dig helt och hållet, Uppskattar också de fina kartor som folk tar sig tid att göra.
Jag ber personligen om ursäkt för Padlock, han talar inte för L.A

MvH//Danne Ledare för L.A
 

DeletedUser

Guest
Ledsen, mina kommentarer var inte tänkt att göra någon arg eller vara resapektlost mot nån. :(
 

DeletedUser

Guest
Done.

v320080827el6.jpg


Länk till kartan.

Det var kul - första gången! Men Vales karta förtjänar fortfarande att lyftas fram. Inget mer spam i den här tråden tack!
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att dominanskartorna är dom helt klart mest intressanta kartorna, men med senaste veckornas turbulens i alla fall på norra sidan, känns det som att en karta som publiceras på tisdag är inaktuell på fredag ungefär.

Men ett stort tack till dem som orkar ta fram och tillverka dessa kartor.
 
Topp