Dominanskarta ny

DeletedUser

Guest
om det går, skulle du kunna lägga till SoD på kartan? (även akademierna SoD-A och SoD-B) :) Vi ligger 1:a i K41 och har flest byar där så skulle vara kul om vårat namn kunde synas på kartan :D
 

DeletedUser

Guest
Det är bara ni själva som kan lägga in er på kartan. Just nu är ni för små för att komma med i kalkylen, tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
vart är det man lägger in sig på kartan då? kan vara bra att veta till framtiden i alla fall när vi äger er alla XD:p
 

DeletedUser

Guest
vart är det man lägger in sig på kartan då? kan vara bra att veta till framtiden i alla fall när vi äger er alla XD:p

Tydligen inte eftersom ni inte e med på kartan över dominerade kontinenter... ^^

Man kommer med om man har ganska stor del av den kontinenten i stammens ägo...
 

Puffve

Member
Reaktionspoäng
0
Tror att gränsen ligger på 1.000.000 poäng i en kontinent för att ni ska synas.

Ni har hälften...

Måste passa på att tacka J-Bq för kartan, mycket trevlig att titta till då och då. ;)
 

DeletedUser

Guest
aha, det krävs så mycket poäng där. aja, bara att stå i då :)
 

DeletedUser

Guest
haha, stolt idag ;) första gången min stam kommer med på dominanskartan :D
 

DeletedUser

Guest
Nuvarande:
dominans_v1.php

Så man slipper gå till sida 3 för att kolla kartan...
 

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna ändra färg på BFH? Jag har stört mig på det ett tag.
Sen vore det bra om NAOSF och R.E var i lite olika färger också.
 

DeletedUser

Guest
Skulle man kunna ändra färg på BFH? Jag har stört mig på det ett tag.
Sen vore det bra om NAOSF och R.E var i lite olika färger också.

denna fråga har jag svarat på många gånger i denna tråd, och nu skriver jag hellre ett långt svar som inte har någon som helst anknytning till frågan, bara för att tvinga er läsa denna post. När ni läst posten så inser ni att det lönar sig att LÄSA på forum också och inte bara trycka in frågor när man kikat på första posten. I trådar som har litet mera poster så finns oftast svar på olika frågor. Happy hunting!
 
Topp