Domdoms julkalender

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
www min partner in crime =D

riktigt duktig och gangster cirkelmålare fast han har växt upp nu och kommit in i puberteten!
 

DeletedUser

Guest
Alltså jag känner knappt igen någon av DomDom spelarna :p intressant skara tycker jag dock =)
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Då var man äntligen ute ur garderoben på denna världen. Trevligt med en co player så man får lite tid till annat med än att bara spela tw :)
 

DeletedUser

Guest
Enkelbeckasin = TRoni, inte helt oväntat när den första beckasinen hette WWW

Troni aka smöranN^ är en fågel.

Enkelbeckasinen är en medelstor vadare med lång, smal och rak näbb. Den har korta ben och satt kropp. Den har en längd på 23 till 28 centimeter, vilket inkluderar näbben, och ett vingspann på 39 till 45 centimeter. Den står på ett hukande maner.

Den är fint vattrad i beige, brunt, vit och svart. Ansiktet är randat i svart och beige med en ljus mittbena högst upp på hjässan. Till skillnad från dubbelbeckasin har den vit buk och när den flyger upp kan man se en bred vit bakkant på armpennorna.
 
Reaktionspoäng
0
Detta var nyheter för mig! Trodde enkel skulle vara kool så satt det tydligen någon tomte bakom kontot, tvivelsutan den mest prekära situation jag någonsin hamnat i! Bäst att Tjockis gås och ulysses väger upp detta skämt.
 

DeletedUser

Guest
Detta var nyheter för mig! Trodde enkel skulle vara kool så satt det tydligen någon tomte bakom kontot, tvivelsutan den mest prekära situation jag någonsin hamnat i! Bäst att Tjockis gås och ulysses väger upp detta skämt.

Jag trodde att Tjockis Gås och Ulysses var skämten och att Sir Bridgecreek var tomten :confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Hej nvm lalala edit!
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp