DOH!'s uppbyggnad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Mycket roligt att se folk skriva här,

Vill börja med att säga till er som säger att DOH! ska hämnas, ehm faktiskt var det vår förra ledare som gjorde fel med att låta oss adla samt rekrytera spelare i k44.

Hahahahaha!!! Du är ju bra go i huvet! Försvinn till den håla du kom ifrån!

Haha då kan du ju påstå vad du menar angående detta?

Den gamla ledaren utalar sig som faktiskt var den som förstörde hela DOH!

Dock kommer ja inte ta disskustionen då vi redan tagit hand om dig. Men låt mig se om ja kan minnas

tachuk sa:
Ska väl sägas att Doh lyckats tigga till sig diplomati med alla fiendestammarna.

Arba vek ner sig.

Fattarduva sa:
Här är ett praktexempel på någon som inte har en aning om va han pratar om.
Efter att ha kört diplomatin i botten, brännt alla broar för stammen och pga detta blivit avsatt som diplomat och ledare, kliar sig i huvudet och påstår sig veta vad som händer stammarna emellan.

Det har inte varit lätt att städa upp oredan du har ställt till med, men vi jobbar stenhårt för vår stams bästa.

// fattarduva


Har du mer att komma med?


Nej låt mig då komma till det jag vill börja med att berätta,

Vi har byggt upp får stam nästan från botten igen, Ny Ledning, Nu Diplomati, Nya broar. Men ändå kommer folk in och skriver i en annan tråd som handlar om värsta och DOH! att vi ska gå in och hämnas?

Vad snackar ni om, Hämnas för vadå? för ett krig vi gav oss själva in, vår gamla ledare rekrytera trotts varningar fortfarande i k44. Dessutom var detta mot en stam vid namn ArBa, Inte RageQ.

Vi har kämpat hårt för att stå där vi står idag, men vi ska kämpa ännu hårdare för att bevisa att DOH! är där dom är idag tack vare bytet av ledningen och INTE pga av dom som starta eller var ledare i DOH! från början.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
DOH_Gang_Casper_Lucky_L_Bugsy_Yung_V_100_Do-front-large.jpg
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Hahahahahahahaha!!!!

Jag kan inte annat än att skratta åt detta!! Hahhahahhaha!!

Fyfan, tack Kristoffer! Hahah tack!

Du gjorde precis denna natt så helsikes mycket bättre! Hahahaahagacacahahaha :D
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan väl även lägga in ett seriöst svar nu när jag väl lyckats skratta klart!

Körde jag DoH! till botten? Hmm lustigt..
Jag fick ett gäng halvdana spelare och någon stjärna hit och dig och utav detta skapade jag en top 3 stam.

Sen att ni skylle diplomatin på mig gör då ingenting, alla med lite hjärnceller vet att det var Pontus/PG aka Ralph Wiggum som skötte stammen. Diplomati, rekryteringar ja allt. Han som styrde och ställde ända sedan Dani/Lemonlime gav upp.

Inget ont om PG då han är en härlig grabb, men inte fan ska du snacka skit Azike. Kom tillbaka när du lyckats med något vettigt på v18 :)

Har en sådan djuuup ångest att jag lät Dani rekrytera dig. Ett av få misstag jag gjorde i DOH!.

Så jag tar inte åt mig ett dugg av vad ni säger :)
Stammen var förjävla härlig, sen att ni noobs (dvs du Azike) börjar gråta och skrika efter deff så fort en kille med 100 poäng anfaller, blev väl lite offtopic nu. Men haha hela dena tråd är ju bara för gooo!

Tack Azike. Du är en bra grabb :)
 

DeletedUser

Guest
[04:20:20] Nicovichen.: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhahahahahhaahahahaha!!! Vilket jävla fail du är! :D hhaahahahaaa
[04:20:32] Nicovichen.: Patetisk är du, helt jävla patetisk!
[04:20:36] Nicovichen.: Hahahahaha :D


Du blocka upp mig på skype, skrev det sen blocka mig igen..

Du vissa ännu en gång din mognad, Denna tråden handlar inte endast hur du förstörde stammen utan hur vi orkat bygga upp den efter allt som hänt!

Du pajja allt och de har jag hela DOH!'s rygg bakom mig angående.
 

tachuk

Member
Reaktionspoäng
0
[04:20:20] Nicovichen.: Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhahahahahhaahahahaha!!! Vilket jävla fail du är! :D hhaahahahaaa
[04:20:32] Nicovichen.: Patetisk är du, helt jävla patetisk!
[04:20:36] Nicovichen.: Hahahahaha :D


Du blocka upp mig på skype, skrev det sen blocka mig igen..

Du vissa ännu en gång din mognad, Denna tråden handlar inte endast hur du förstörde stammen utan hur vi orkat bygga upp den efter allt som hänt!

Du pajja allt och de har jag hela DOH!'s rygg bakom mig angående.


Haha blocka dig?
Varför skulle jag ens ha dig som kontakt? Hahaha!
Jag ser ingen anledning att ha idioter bland mina kontakter?

Ja men så bra att du har "doh" med dig gubben.
Med tanke på att över hälften slutat pga "nya ledningen" och ni massinvitar :)

Jättefin stam har ni :)
Jag såg det är en spelare i k35 med 1,500 poäng! Hoppas han får invite snart :)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det här börjar känna en smula som något som kan redas ut privat eftersom det mest verkar beröra två personer!

Därför låser jag tråden tills vidare. Vill någon protestera går det fint att kontakta mig via pm :)


cD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp