Dm. & dm..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ni måste tydligen dra in halva stammen för att klara en kille på 13 byar.Ni är så dåliga så det är skrattretande.

Ingen skulle platsa i min stam utav er ifall jag skulle handplocka folk :D

Systerstammar som ni är= stort skämt...ni försökte adla Harmagedon och usala skickade adlar fastän han visste att jag skickade attacker samt assistance....du är en smart man :eek:

Samt gugroj du verkar skicka varningar som inte är korrekt, det är bara ett bevis på att även du är en fullblodad NOOB

Grattis till byarna

Mvh
Lillsmurfen
 

DeletedUser

Guest
usala skickade adlar fastän han visste att jag skickade attacker samt assistance....du är en smart man :eek:


Jag är nybörjare, noob eller hur du nu vill uttrycka det. Ny på spelet helt enkelt.
Hade seriöst inte en aning om hur jag skulle hantera saker och ting vid tillfället
men jag börjar komma in i matchen lite mer tror jag. Men det får tiden utvisa.

Du är ju trots allt en bra spelare, till skillnad från mig.
 

DeletedUser

Guest
Visst är jag den stora nooben :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men usch då är du under anfall :eek: skönt att alla får veta det nu, man får ju inte missa något sådant :D
 

DeletedUser

Guest
Lillsmurfen, no offence, men ursäkta: hur gammal är du egentligen?

Du beter dig som en 12 åring och klagar på att få attacker! Grattis, välkommen till Tribalwars! De där attackerna som du fick på dig är som vardagsmat här!

Du har nog inte fått attacker från Carlbanan för då lär du dö av hjärtattack när du väl får det från honom! ;)

Han skickar inte ut 100 attacker, han skickar snarare ut minst 10 000 attacker på samma gång och då kommer du säkert att starta upp 10 trådar här i forumet och wajna på lite! ;)

Detta är tribalwars, försök vänja dig!
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Samt gugroj du verkar skicka varningar som inte är korrekt, det är bara ett bevis på att även du är en fullblodad NOOB

Har du något problem med min moderering så ber jag dig skriva till antingen Nino eller Alex om det.

Skulle kunna ge dig en till ny förseelse för detta men kommer låta dig slippa undan.
Däremot låser jag denhär gnälltråden då den inte kommer leda någonvart
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp