DM avslutar allians

DeletedUser

Guest
DM. har nu brytigt alliansen med –sth- av diverse anledningar som vi inte behöver gå in på mer än att sths ledningen inte hade rent mjöl påsen tyvärr drabbar det spelare i sth som vi kommit bra överrens med.

Det innebär att att det är fritt fram för DM spelare att använda sina trupper på bästa sätt mot sth byar.

Nu blev helt plötsligt denna världen mycket roligare.

Ducimus
 

DeletedUser

Guest
Vi i LAW stödjer detta beslut och kommer att samarbeta med DM där det behövs för att främja båda stammarnas expansion.
 

DeletedUser

Guest
undrar hur många dagar det tar innan -Sth- är ute
jag tippar på ca 4-6 dagar.
 

DeletedUser

Guest
De spelarna som gått över till CP tillhör fortfarande -sth- i mina ögon! CP som tar in flyktingar få räkna med detta...

Och förresten: Vad ska CP med små söta porrstjärnor göra på K54 egentligen? Kan man börja å undra :) Vad finns det i kikaren?

Well, don't be shy, don't be shy! Just tell me, I'll ease your pain....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
De spelarna som gått över till CP tillhör fortfarande -sth- i mina ögon! CP som tar in flyktingar få räkna med detta...

Och förresten: Vad ska CP med små söta porrstjärnor göra på K54 egentligen? Kan man börja å undra :) Vad finns det i kikaren?

Well, don't be shy, don't be shy! Just tell me, I'll ease your pain....

Hur kan dem vara flyktingar ???
Dom måste väl attackeras först och ett krig måste väl vara deklarerat ???

Bara bra som jag ser det, blir mindre deff att kötta bort.
 
Reaktionspoäng
0
De spelarna som gått över till CP tillhör fortfarande -sth- i mina ögon! CP som tar in flyktingar få räkna med detta...

Och förresten: Vad ska CP med små söta porrstjärnor göra på K54 egentligen? Kan man börja å undra :) Vad finns det i kikaren?

Well, don't be shy, don't be shy! Just tell me, I'll ease your pain....

Hur kan du komma med kopplingen flykting?
Ingen av oss har blivit attackerade, + att var har ni er krigsförklarning? Den där uppe är ett avslutande av en allians.
 

DeletedUser

Guest
Ett krig är ju deklarerat din tomte! :p

DM. har nu brytigt alliansen med –sth- av diverse anledningar som vi inte behöver gå in på mer än att sths ledningen inte hade rent mjöl påsen tyvärr drabbar det spelare i sth som vi kommit bra överrens med.

Det innebär att att det är fritt fram för DM spelare att använda sina trupper på bästa sätt mot sth byar.

Nu blev helt plötsligt denna världen mycket roligare.

Ducimus


Ser inte det som en ren krigsförklaring.
mer att -STH- är satt som köttmat för DM & att allians har brytits.
Men någon krigsförklaring är det inte i mina ögon.
Dessutom tror jag CP planerade detta lite tidigare än just idag...
 

DeletedUser

Guest
De spelarna som gått över till CP tillhör fortfarande -sth- i mina ögon! CP som tar in flyktingar få räkna med detta...

Och förresten: Vad ska CP med små söta porrstjärnor göra på K54 egentligen? Kan man börja å undra :) Vad finns det i kikaren?

Well, don't be shy, don't be shy! Just tell me, I'll ease your pain....

Du vet att vi diskuterar detta ärendet mellan ledningarna och ändå efter att jag påpekat att jag har en dialog med er ledare kommer du med detta inlägget. Reflektera kring om det hjälper eller stjälper i ärendet när du kommenterar på detta sätt.

Denna tråd är ingen krigsförklaring och när inbjudningarna skickades hade ingen enligt mitt vetande några inkommande anfall, hade dom det och ni kan styrka det med vidarebefordra rapporterna som visar att de var under attack innan de bjöds in så är detta ett problem, annars är det inte det egentligen.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Att -sth- skulle dö ut på 4-6 dagar är omöjligt, Vi är framförallt inte rädda för DM för dom skulle vi klarat men LAW är ett betydligt större hot, Benetus har loggat in på v6 för sista gången(vad jag hört) Benetus räddade en större del av stammen och att ett fler tal skulle in i CP är ingen nyhet, så kalla oss flyktingar som flyr det sjunkande skeppet eller nu vad ni kan komma på men flyktingar är vi inte.
 

DeletedUser

Guest
Alltså. STH hade ju långtgående mergplaner med varenda stam på top 10.

Att Benetus loggat in för sista gången förutsätter jag beror på att han redan nu insett att han kommer att gå under. Han har säkert nån annan förklaring men dett har han ju alltid :)
 

HockeyFreak

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: DM.
Players:

Side 2:
Tribes: -Sth-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 0
Skillnad: 30

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 230,502
Sida 2: 0
Skillnad: 230,502

image.php
 

DeletedUser

Guest
önskar er mkt blod och handskakningar.

Ne då. tekniskt sett så sitter Clone001 som min top ledare på v6.

var längesedan jag lira i CP men vi köttade fint.

STH och CP har snackat om detta i ungefär 1 eller 2 månader. tillåmed jag när jag lirade i CP.

menmen trupper är till för att användas. Eat alive.
 
Topp