Diskutioner om Keyser

DeletedUser

Guest
Äntligen har jag släppt Keysers intervju här kan ni diskutera den.
 

DeletedUser

Guest
Leozo gjorde också en hel del i mergen som ledde till 18D ;)
 

DeletedUser

Guest
Mkt bra läsning :)

är stolt över att Keyser tog sej till 20 :):D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Urris.. det där är gammalt groll.... intervjun gjordes för ett tag sedan... och urris är inte den gamla urris längre utan en bra mycket mognare grabb (får jag säga pga av min ålder) :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
tjoho äntligen en intervju igen :)

sen med en sån skön lirare som keyser gör det ju bara bättre( nån gång ska jag fan lyckas ta en by av dej:mad: gå med i urban igen!)
 

DeletedUser

Guest
Keyser: Inte mer än se till att du spelar med ärlighet, heder och ser till att ha kul framförallt.

Ärlighet? Heder? Visste inte att det var något ni ifrån KWN hade. ;)
 

DeletedUser

Guest
Keyser är en man, som man kan lita på.
han håller alltid vad han säger.
De har jag alltid gillat hos han.

En mkt fin gubbe ;)
 

DeletedUser

Guest
änteligen en ny intervju, har väntat länge med spänning och MrRisling lyckades än en gång måste jag säga. det enda konstiga var dock att keyser anser blandade byar vara bäst:O
 

DeletedUser

Guest
Fasen kul läsning, alltid roligt med lite ny gammalt...hahaha...xD
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
keyser är en sann spelare, alltid trevlig och ärlig. Det har jag fått många bevis för.
Jag håller med dig i att vara trevlig så kommer man alltid längst.
Kram till en superspelare från lilla mig! ;)
 

DeletedUser

Guest
änteligen en ny intervju, har väntat länge med spänning och MrRisling lyckades än en gång måste jag säga. det enda konstiga var dock att keyser anser blandade byar vara bäst:O

:D att HA en mix av off-byar och deff-byar, inte byar med mix ffs... det blir inte kalas eller thebjudningar på dom *S*
 

DeletedUser

Guest
tjoho äntligen en intervju igen :)

sen med en sån skön lirare som keyser gör det ju bara bättre( nån gång ska jag fan lyckas ta en by av dej:mad: gå med i urban igen!)

hahah.. nalle, skall du hämta kistorna från dina trupper - ligger här o skräpar :p

hakuna matatas m8
 

DeletedUser

Guest
Keyser: Inte mer än se till att du spelar med ärlighet, heder och ser till att ha kul framförallt.

Ärlighet? Heder? Visste inte att det var något ni ifrån KWN hade. ;)

Du glömmer att jag gick med från TUS över till KWN efter krigsförklaring och tog över ledarskapet - vad hände ett tag efter? :rolleyes:
 
Topp