Diskutioner om Andreapirlos intervju.

DeletedUser

Guest
De blir längre och bättre, helt klart läsvärda med ett roligt äventyr:), även om jag är helt ovetande om allt utanför värld 1....
 

DeletedUser

Guest
Undrar vem den bråkige TKOTRT spelaren var :)

En helt fantastisk intervju!
 

DeletedUser

Guest
väldigt underhållande läsning MrRisling. verkligen ett stjärntillskott här i forumet!
 

DeletedUser

Guest
Så sant som sagt lilla okända killen :)

Detta är nog den enda anledningen till att jag fortfarande läser forumet! :D

lilla okända killen:(. kolla dagens speedresultat får du se;).

ja MrRisling lyckas inte bara få intervjuerna bra. han lyckas även få en bra och rolig handling emellan dom. väntar med spänning inför nästa
 

DeletedUser

Guest
Intervjuerna är väldigt, bra.. men jag säger bara usch för systerstammar
 

DeletedUser

Guest
bra intervju!!!

och till alla som inte gillar systerstammar, vad är det för fel på fungerande systerstammar?
 

DeletedUser

Guest
bra intervju!!!

och till alla som inte gillar systerstammar, vad är det för fel på fungerande systerstammar?

De har för många medlemmar =)

i minst 90% av fallen funkar det inte... alltså kan man ganska lätt dra slutsatsen att det är inget att satsa på... men visst finns dem dära 10% procenten.
 

DeletedUser

Guest
där akn jag hålla med dig
många klarar inte av att ha systerstammar


menåter till intervjun, kan inte MrR säga vem det där bråkigt TKOTRTaren var :p
 

DeletedUser

Guest
Vad är merge? Är det ally? PA stammar?
Vad betyder sånt? Kan ni inte göra en hellt ny tråd om bara ord? Bara för jag inte använder mig utav sådana ord behöver jag väll inte få en varning (som jag säkert får för jag går OT) nu :( humpf
wiki eller TWstats ger vika :( Ingen info där inte
Däremot var de långa svaren dryga. Alltså problemet med att ni skriver om lika stammar är att inte alla vet vilka de är. Så det käns rätt så meningslöst.
Men jag gillar snabbfrågerna :D De e alltid possitvt. Fast svårt att vällja när ni säger olika :confused:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad är merge? Är det ally? PA stammar?
Vad betyder sånt? Kan ni inte göra en hellt ny tråd om bara ord? Bara för jag inte använder mig utav sådana ord behöver jag väll inte få en varning (som jag säkert får för jag går OT) nu :( humpf
wiki eller TWstats ger vika :( Ingen info där inte
Däremot var de långa svaren dryga. Alltså problemet med att ni skriver om lika stammar är att inte alla vet vilka de är. Så det käns rätt så meningslöst.
Men jag gillar snabbfrågerna :D De e alltid possitvt. Fast svårt att vällja när ni säger olika :confused:

Merge är när 2 eller fler stammar blir 1.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Vad är merge? Är det ally? PA stammar?
Vad betyder sånt? Kan ni inte göra en hellt ny tråd om bara ord? Bara för jag inte använder mig utav sådana ord behöver jag väll inte få en varning (som jag säkert får för jag går OT) nu :( humpf
wiki eller TWstats ger vika :( Ingen info där inte
Däremot var de långa svaren dryga. Alltså problemet med att ni skriver om lika stammar är att inte alla vet vilka de är. Så det käns rätt så meningslöst.
Men jag gillar snabbfrågerna :D De e alltid possitvt. Fast svårt att vällja när ni säger olika :confused:

www.google.se
 
Topp