Diskussions Tråd Till AM för AM

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Jag Ber om ursäkt för allt jag sagt.

AAoD stred bättre.

Vill inte höra att vi stred bättre, det återstår fortfarande att se. Vill bara att du beter dig som folk och inte ett litet bortskämt barn. :)


Sunkenstein sa:
Du menar väl krig mot 2 stammar med 1 front? Detta var inget 2 frontskrig Wollfie.. Sedan så hade ni även NBnP på eran sida som mer eller mindre slaktade D-P. Sedan så tackar vi för den lilla tiden vi fick att deffa upp våran front, men sedan kan ni inte klaga på att vi i AM inte adlar många byar.

Inte 2 frontskrig? Hela östra sidan av Dino + hela norra sidan av dino täckt. För mig blir det 2 fronter. Men visst, beror väl på hur man ser det. :)

Det vi (eller iallafall jag) klagar på är att ni sätter er och adlar barbs istället för att ens försöka göra motstånd, ni verkar ju redan ha gett upp innan kriget ens satt igång på riktigt. Men kanske er barbar plan fungerar återstår att se, de borde ju vara färdigbyggda när vi når fram dit så kanske de kan bjuda på motstånd då! :D

Sen har ni ju satt er själva i den sits ni är i genom att bara sitta för er själva och hålla er utanför allt som har hänt på värld 10 så det är ju inte så konstigt att det ser ut som det gör. Hade ni angagerat er i det som skett på v.10 kanske kartan sett annorlunda ut än vad den gör nu. Men sen är det ju lätt att vara efterklok med så det är väl onödigt att dra up.

När jag fått det sagt så tycker jag vi skiter i skitsnacket från och med nu och försöker vara trevliga mot varandra som det egentligen ska vara. Det roligaste med att kriga är ju att sitta och tjöta med fienden medans man sitter och skickar attacker och adlar av dem. ^^
Minns den gamla fiendechatten vi hade på skype när vi krigade mot D-P, gamla goda tider! :D
 

DeletedUser

Guest
Det AM klagar(whinar) över här på externa eller antagligen kommer klaga på.

1. Vi krigade redan emot er Allians RF.
2. Ni gav oss bara tre dagar att deffa vår front. Ni borde gett oss en vecka!!
3. Vi fick ingen hjälp..
4. Ni var för stora.
5. Vi gjorde det bästa vi kunde men ni var inte bättre ni var bara större.
6. Ni suger och det kommer ni alltid göra även om ni är etta som stam och alla spelare i er stam krigat mer än oss på V10!
7. Ni hade mer trupper.
8. Vi är bättre men vi är inte bättre på denna världen.
9. Vi blir gangbangade!

Fortsättning följer!

nån som är sur eller? tagga ner, som du själv brukar säga



dummbullen:

ska vi byta ut AAods allierade mot deras knähund rf? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha nä jag är inte sur, skrev ju bara en lista på vad ni whinar om och antagligen kommer whina om sen
460.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha nä jag är inte sur, skrev ju bara en lista på vad ni whinar om och antagligen kommer whina om sen :D

vad är det du vill bevisa då? som uppenbarligen är så viktigt för resten av .se :)

har syftet ändrats på denna tråd?
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Sparkz, Hur orkar du käfta emot allt och alla? Nån gång måste du väl inse att du kommit ner på samma nivå som dom du försöker motbevisa?

De är inte värt det, förloraren kommer alltid whina, så är det. Newsflash?
 

DeletedUser

Guest
Sparkz, Hur orkar du käfta emot allt och alla? Nån gång måste du väl inse att du kommit ner på samma nivå som dom du försöker motbevisa?

De är inte värt det, förloraren kommer alltid whina, så är det. Newsflash?

Vi förlorade men vi whina inte :(:(!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vi förlorade men vi whina inte :(:(!

Du vet dendär kännslan man får ibland? Just den kännslan man inte bör få pga de är bara ett spel?

Just den får man i varannat inlägg du skriver, ja vet inte men jag har svårt och tro att de är bra för hälsan.

Dummbullen, du är ett levande whine, allt du skrivit har vart ett förbannat whine. Men du kanske är för dum för och se det själv...
 

DeletedUser

Guest
Hade vi velat göra det lätt för oss hade vi väl bara hoppat på er utan förvarning. Vi antog att eftersom ni visste detta skulle hända att ni inte var så dumma och hade all deff på RF fronten eventuellt redan börjat deffa upp AAoD fronten innan vi gick ut med krigsförklaringen. Det skulle jag ha gjort iallafall o_O Det kallas att ha koll och vara förberedd.

Vi i Dino klarade ju av att hålla jämn fot mot 2 stammar som sammanlagt var 4 gånger så stora så vet inte vad det är ni sitter och klagar över, då hade vi också 2 fronter att täcka. Så det är inget att whina över. :) Men sen så kan vi i Dino inte kriga heller.. förlåt jag glömde det :rolleyes:

Så jag tycker för stämmningens skull att alla dessa löjliga bortförklaringar och whine ska upphöra. :)

Wolffie har suttit med många många inks när vi krigade mot RF & D-P. , sitter han o klagar ? Nej
Vi har krigat mot D-P & RF och haft värre krig relaterat i poäng.

Vi från gamla DINO har hållit jämnt i krig med adlingsstatistik mot fiendestam oavsett storlek, mot en gäng bra lirare vars namn jag inte behöver nämna för de förstår ni väl själva om ni hängt med.
Skip the bullshit, ansträng er istället för att sitta här o häcka.
 

DeletedUser

Guest
Wolffie har suttit med många många inks när vi krigade mot RF & D-P. , sitter han o klagar ? Nej
Vi har krigat mot D-P & RF och haft värre krig relaterat i poäng.

Vi från gamla DINO har hållit jämnt i krig med adlingsstatistik mot fiendestam oavsett storlek, mot en gäng bra lirare vars namn jag inte behöver nämna för de förstår ni väl själva om ni hängt med.
Skip the bullshit, ansträng er istället för att sitta här o häcka.

jadu markus, om du ska sluta klaga, så skriv en saga, en saga där du ska laga.
laga allt i detta land, som att göra allt rätt och slätt :)
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Wolffie har suttit med många många inks när vi krigade mot RF & D-P. , sitter han o klagar ? Nej
Vi har krigat mot D-P & RF och haft värre krig relaterat i poäng.

Vi från gamla DINO har hållit jämnt i krig med adlingsstatistik mot fiendestam oavsett storlek, mot en gäng bra lirare vars namn jag inte behöver nämna för de förstår ni väl själva om ni hängt med.
Skip the bullshit, ansträng er istället för att sitta här o häcka.

HaHa dino flydde AM, tänka sig där du :)
 

DeletedUser

Guest
Du vet dendär kännslan man får ibland? Just den kännslan man inte bör få pga de är bara ett spel?

Just den får man i varannat inlägg du skriver, ja vet inte men jag har svårt och tro att de är bra för hälsan.

Dummbullen, du är ett levande whine, allt du skrivit har vart ett förbannat whine. Men du kanske är för dum för och se det själv...

Haha ja det är ju det som är så kul, jag whinar inte, jag hatar ingen, och jag har bra kompisar i AM (tyvärr så slutade en) :(
Skulle gärna se ett inlägg där jag verkligen whinar och inte bara skriver något provocerande ;)
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
HaHa dino flydde AM, tänka sig där du :)

Mergen var påtänkt långt innan vi fick nyss om att AM skulle gå på oss. :p Vi skulle ha mergat samma dag även om ni planerade att gå på oss eller inte. Så flydde gjorde vi inte. Om något så funderade vi på att skippa mergen och kriga med flaggan i topp även om vi skulle ha varit helt omringade! :D

Fråga bara Crazy, han blev riktigt taggad på det! :D
 

DeletedUser

Guest
Neh korrupt, den dagen du stitter i samma sitts, då lovar ja att du kommer förstå mig mer än dig själv. Vi hade all vår deff i princip mot RF. Självklart deffar man medans man krigar. Annat vore ju dumt..

har suttit i samma samma sits flera gånger lillen ;) både på denna Världen och andra, därför skrev jag som jag gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Haha ja det är ju det som är så kul, jag whinar inte, jag hatar ingen, och jag har bra kompisar i AM (tyvärr så slutade en) :(
Skulle gärna se ett inlägg där jag verkligen whinar och inte bara skriver något provocerande ;)

herregud är det sant:eek:

första inlägget nånsin där du inte försöker spela dum på riktigt?
 

DeletedUser

Guest
Tack, du bevisade min poäng =)
Jag sitter inte och säger att ni är dumma och miffon, som ni kallar mig, och ni klagar på att jag hatar er :awsm:?

tja, du gör inte bilden bättre genom att säga nedlåtande comments va?
vi i AM, kommer alla troligtvis kunna säga att den här bilden stämmer, för vi känner alla till denne "one" :rolleyes:


retards.jpg



han stavar nog sitt namn EXAKT som du ;)
 
Topp