Diskussioner kring berättelser!

DeletedUser

Guest
Är inte detta Off-topic, det är diskussioner kring Ic3 och Abel, sure.. Men är det inte diskussioner kring Ic3 och Abel's presstext, inte Ic3 och Abel sabbar V6 .. ?
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Är inte detta Off-topic, det är diskussioner kring Ic3 och Abel, sure.. Men är det inte diskussioner kring Ic3 och Abel's presstext, inte Ic3 och Abel sabbar V6 .. ?

du har så rätt så mudde. Men lika bra att svara på en gång i stället för att det eventuellt ska komma upp ytligare en fråga om vad som hänt.

*Slaps ehnen for going of-t*

nu till topic: haha mycket rolig läsning :). tycker du fick till en grym liknelse där xD
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas bara att han inte blir årets tw-spelare igen bara, då är det något fel på detta...

Men grymt rolig läsning MrR;)
 

DeletedUser

Guest
Några kommentarer för intervjuen eller skall ni fortsätta med smutskastningen?
Alla vet att Ic3 gjort bort sig men det är inte det tråden handlar om!
Glad att se att ni fortfarande gillar mina texter, jag skall som nästa mål försöka fånga Nino och Gaffel i en gemensam intervju :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag undrar fortfarande var man läser texterna.. antingen är jag helt lost som vanligt eller så är det något man behöver veta ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag diggar den, du har rätt bra fantasi ändå, och sådant uppskattas, även om det skedde med inspiration från Bibeln och Gamla testamentet, skapelseberättelsen. ;)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Halvbra text, ganska vacklig svenska, men liknelsen är cool =)
Dock inte helt exakt, men det är väl svårt när man vill att båda historierna ska passa ihop antar jag :)
 

DeletedUser

Guest
Halvbra text, ganska vacklig svenska, men liknelsen är cool =)
Dock inte helt exakt, men det är väl svårt när man vill att båda historierna ska passa ihop antar jag :)

Jag är dyslektiker och är den enda som pallar att skriva sån här skit till er :p
Den där skrev jag ihop på 10minuter när jag blev sur på Ic3 för hans dåliga stil.
Jag har alldrig påstått mig vara en duktig skribent men jag gör mitt bästa för att ni andra ska få lite kul här på forumet. Uppskattar du det inte så kom med nått bättre :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Jag uppskattar det, men okej, är du dyslektiker fattar jag fan inte att du lyckas skriva allt, bra jobbat då ju =)

men jag tror att jag skulle kunna skriva nåt bra om jag hade haft din fantasi, för svenskan bemästrar jag nog. Brukar få beröm för att skriva väldigt trevligt, inte så invecklat och krångligt men inte heller för simpelt.. så ja, med lite fantasi skulle jag säkert oxå kunna skriva nåt bra :)
 

DeletedUser

Guest
Du får hemskt gärna skriva ett inlägg här så skall jag godkänna det om jag tycker det ser bra ut, jag tror folk skulle uppskatta en gästskribent också :)
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Du får hemskt gärna skriva ett inlägg här så skall jag godkänna det om jag tycker det ser bra ut, jag tror folk skulle uppskatta en gästskribent också :)

Okej, vore skoj, ska tänka på det, behöver bara ett ämne att skriva om, och någon dag på mig att komma på bra idéer om ämnet :)
 

DeletedUser

Guest
Way to long ! Du har 10 min på dig ;) När jag ger dig bilden , ska du vara klar ! :D
 

DeletedUser

Guest
Du får hemskt gärna skriva ett inlägg här så skall jag godkänna det om jag tycker det ser bra ut, jag tror folk skulle uppskatta en gästskribent också :)

Du måste kunna ta lite kritik mannen.

Men annars så skulle jag också vela vara som dig, en reporter! :D
Du verkar vara helt Reko och jag skulle bli glad om jag fick vara en gästskribent!
 

DeletedUser

Guest
Du måste kunna ta lite kritik mannen.

Men annars så skulle jag också vela vara som dig, en reporter! :D
Du verkar vara helt Reko och jag skulle bli glad om jag fick vara en gästskribent!

Kan ta kritik och svarar på det då :)
Kommer du med en ide så skriv ner den här så godkänner jag inlägget och det ligger uppe.
 
Topp