Diskussionen om presstexterna

DeletedUser

Guest
Jag kommer posta lite alster från V8 här nu tills jag får ny inspiration till intervjuer så ni får nått att läsa i varjefall.
Hoppas ni inte har nått emot att jag använder Intervjuforumet även till annat.
Var fria att komentera texterna och mitt felbruk av forumdelen i den här tråden.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Toktufft :p

Nä, men riktigt bra måste jag säga. Keep up the good work :)
 

DeletedUser

Guest
haha jäkla kaniner att störta oss människor i fördärvet.. men är väl eran förtjänst att man kan lira i en stam som ÖL ;)

gött skrivet and keep ´em coming...
 

DeletedUser

Guest
Man såg att de "lös" i intervju delen av forumet så jag släppte de jag höll på med för att kolla vad som kommit ut, så fick man se att de var en "presstext" om lustgårdens heliga träd som bär frukten LemonLime (konstigt träd de där ^^)

Men väl skrivet min vän AAK reportern... :D
 

DeletedUser

Guest
MrR du har la intervjuer du har gjort , som inte är färdiga riktigt om jag inte minns fel ;)

Ska ta tid och läsa presstexterna sen :)
 

DeletedUser

Guest
Grymt skriver, väntar på min :rolleyes:

(jag vet att jag inte är med i .XI. men du kan väl skriva om mig iaf?)
 

DeletedUser

Guest
Men självklart ska du nämnas i min <3

Hmm, hade väl helst haft en egen, men visst kan jag vara nån sidofigur i din mitt namn (Twilight) betyder ju trots allt "Skymning" (manligt, jag vet, visste inte betydelsen när jag tog det ;))
 

DeletedUser

Guest
"Diskussionen om presstexterna" heter det ju.

Doh, sickna journalister. ;) Fyllon.
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
om vi är
båda och
sedan hoppas man att stavproblemet man har fixar det
 

DeletedUser

Guest
kanske är fel forum för förslag om tidningen men iaf...


men skulle ni inte kunna vara flera reportrar? det blir lite trist när det kan dröja flera veckor innan nästa kommer skulle ni inte kunna vara tre-fem så att ni löser av varandra kanske en gång i veckan? så att det blir en veckotidning?:rolleyes:



spirit, hertig för uf-pro (snart de valdeska härarna)


ps. mr risling du skulle inte kunna tänka dig att rensa posten lite?
istället för att vara bakfull 7/24 om dygnet?:D
 

DeletedUser

Guest
1: kanske är fel forum för förslag om tidningen men iaf...


2: men skulle ni inte kunna vara flera reportrar? det blir lite trist när det kan dröja flera veckor innan nästa kommer skulle ni inte kunna vara tre-fem så att ni löser av varandra kanske en gång i veckan? så att det blir en veckotidning?:rolleyes:



spirit, hertig för uf-pro (snart de valdeska härarna)


3: ps. mr risling du skulle inte kunna tänka dig att rensa posten lite?
istället för att vara bakfull 7/24 om dygnet?:D

1: Ja det är det :)
2: Håller med, btv har alldrig sett en tidning vart hittade du den? Ser gärna fler reportrar som skriver så att jag kan få supa i lugn och ro och inte behöver tänka på att skriva saker också.
3: Nu raderade jag hela min inkorg och det sved ka jag säga. Försvann bland annat ett trevligt brev från Klomem som handlade om att starta upp en stam i V4 :p Om folk vill skicka brev till mig så går det nu igen.
 
Topp