DISKUSSION: Version 8.17

DeletedUser

Guest
Alla ändringar/tillägg ni gjort ser bra ut enligt mej. :)
 

DeletedUser

Guest
Den nya uppdateringen som idag genomfördes på v23 gillar jag verkligen inte! Kart "positions knappen" som är förflyttad är sjukt irriterande och ologist placerad i mina ögon..

Jag som "ledare för en stam" använder ofta "vänner" listan, nu behöver jag gå in på spelar profilen för att få fram "vänner listan". Fruktansvärd omväg för snabbb check som jag använder mig av x-antal ggr per timme vid pm konversation/kö möjligheter etc..



Jag har inte tidigare sågat era uppdateringar men nu så gör ni mig inte bara förvirrad, utan förbannad oxå. Enkla saker som kart "knappen", "vänner knappen" har ni spelet sämre till. Så små enkla saker kan påvärka så mycket..

Ensam om att tycka på detta vis?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Förstår VERKLIGEN inte varför Anteckningar och Vänner flyttades så löjligt dåligt... Kartan kommer man vänja sig till och de e mer logiskt att något sånt viktigt i spelet är lättare att hitta för nya spelare.

Vänlistan är så herrejädransfi**illa, finns inget argument för att göra den så avancerad.

Profilen och rankingen och sånt är dock snyggt^^


Skulle väll säga att de e en uppdatering i rätt riktning dock.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tycker inte om det. Tog ju ett bra tag innan man hittade logga ut knappen. :p

Nej denna uppdateringen ogillade jag skarpt tyvärr. Kan man ändra tillbaka de via inställningar till de gamla eller de skall bli såhär?
 

fireblast98

New Member
Reaktionspoäng
0
Försvårar en hel del, knapparnas nya placering är bara irriterande. :( Men man lär sig väl som med allt annat :p
 

DeletedUser

Guest
Det är klart att man lär sig men det är inte en smidig läsning de gjort på "vänner listan" etc..
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Kartan, hm måste flytta muspekaren 3cm extra hur många gånger som helst, två lösningar på det och bör göras kvickt, för irriterande med dessa extra moves. 1 flytta tillbaka den pronto eller 2. ge oss ett kotkommando!
 

DeletedUser

Guest
Hej alla.

Tack för era synpunkter.

Som många av er har märkt så har vissa knappar bytt plats och förstår att det är lite förvirring i början. Ge det någon dag så kommer ni att vänja er. :)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
En fråga: vad är vitsen med att göra vissa delar krångligare att nyttja än tidigare?
 

GrisSlaktaren

Member
Reaktionspoäng
0
Det mesta verkar vara bra, dock lite svårt att vänja sig. Som tidigare talare så undrar jag varför vänlistan flyttades?

//GS
 

DeletedUser

Guest
Tanken är ju självklart inte att göra saker krångligare, utan bättre och mer logiskt.

Tittar man på flytten av kartan så ligger den i huvudmenyn vilket är mer logiskt och enklare att hitta (speciellt för nya spelare). När det gäller vänlistan så finns det ju en viss logik att man kan hitta den på sin profil.

Eran feedback är mycket viktig och flytten av vänlistan är något som jag kommer att framföra till högre ort.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är jobbigt att man inte kan se hur mycket man har farmat/plundrat efter man nått sista utmärkelsen. Vad var tanken bakom detta?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Som med de flesta saker finns det inte mycket att klaga på, bara vanesaker som jag redan vänjt mig vid... undrar även varför ni söker åsikter om något som både ni och vi vet att innogames inte kommer ändra på för den sakens skull.
 

DeletedUser

Guest
Vissa saker blir ju faktiskt ändrade, t.ex. det där med att man inte längre kunde se totalt farmat eller plundrat. Om folk inte berättar vad dom tycker, är det ju svårt att hitta saker som inte blev så bra. Ibland är det småsaker som blir ändrade, men det händer ju att större saker också blir borttagna, t.ex. försvann härläger ganska snabbt.
 
Topp