DISKUSSION: Värld 32

DeletedUser

Guest
stod det inte något om gammal server och inställningar
så varför då inte ett gammalt datum att starta på
eller bra planering
ger spelarna en bra chans att planera sitt spelande och bilda stamar
:)
 

Jesperl95

Active Member
Reaktionspoäng
55
1% fejkgräns är ju soft. Vem tycker egentligen det är kul att sortera igenon tiotusentals fejks. Eller massfejka för den delen, spyr på skiten O_O
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Nästan alla inställningar är bra. Jag gillar inte fake gränsen som vanligt, det suger.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag förstått det, ja. Undrar hur mycket Wille (AngelFromAbove) betalade Nova egentligen :confused:

14 kilo nutella.

Skämt åsido - möjligheten att köpa adelsmän är en standard premiumfunktion. Jag kan få till undantag på någon server, men inte på alla.

Snälla bort med dessa jäkla flaggor! Kan vi inte ha en omröstning angående flaggorna? Snälla Nova.

Tja, det är en funktion i spelet, som t.ex. kyrka. Vi kan inte räkna med att få köra alla servrar utan. Och som det ser ut nu har vi lite planer om att v33 ska kunna få lite specialsettings för det blir just 33 och där är planen att det ska bli flagglöst.
 

DeletedUser

Guest
14 kilo nutella.

Skämt åsido - möjligheten att köpa adelsmän är en standard premiumfunktion. Jag kan få till undantag på någon server, men inte på alla.



Tja, det är en funktion i spelet, som t.ex. kyrka. Vi kan inte räkna med att få köra alla servrar utan. Och som det ser ut nu har vi lite planer om att v33 ska kunna få lite specialsettings för det blir just 33 och där är planen att det ska bli flagglöst.

Finns det någon möjlighet att det inte går att köpa adlar på v33? Hatar den funktionen, går ju att lägga ett tåg i varenda by om man vill. Förstår att Inno Games måste tjäna pengar, men funktionen att kunna köpa adlar tar bort spelglädjen helt och hållet, åtminstone för mig.
 

Danne-182

Member
Reaktionspoäng
4
14 kilo nutella.

Skämt åsido - möjligheten att köpa adelsmän är en standard premiumfunktion. Jag kan få till undantag på någon server, men inte på alla.



Tja, det är en funktion i spelet, som t.ex. kyrka. Vi kan inte räkna med att få köra alla servrar utan. Och som det ser ut nu har vi lite planer om att v33 ska kunna få lite specialsettings för det blir just 33 och där är planen att det ska bli flagglöst.

Får väl lära mig att spela med dessa flaggor. Har aldrig gjort det förut, kommer ihåg när dem introducerades och jag kände bara blä! Det är svårt att lära en gammal hund att sitta.

Kommer ge den här världen en chans och förhoppningsvis så lär jag mig något nytt, är glad att den där jäkla kyrkan inte är med i alla fall. ^_^
 

lillan88

New Member
Reaktionspoäng
0
Köpa adlar för prem? Allvarligt? Snart kommer man väl kunna köpa en världsvinst för tillräckligt mycket pengar...
 
Topp