DISKUSSION: Värld 24 inställningar

DeletedUser

Guest
Snälla ta bort flaggor eller 20% res, det blir för mkt pay to win :/
 

Alexex

Member
Reaktionspoäng
0
flaggor är ju dock inte speciellt mycket pay to win, de flesta har väl flaggor från tidigare världar?
 

*Stronk*

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har spelat TW sedan 2010 och jag har ALDRIG spelat på en värld med flaggor(detsamma gäller kyrka).. men det kanske är dags att pröva så att man vet hur det funkar :)
 

DeletedUser

Guest
Limited Haul World = A world where you're not supposed to farm million(s) of resources everyday. I am in one of the winning tribes on .net in w61 and it's a Limited Haul World, which is great btw. You have to think in new ways then you're used to and play more strategical. I really like that it's a limited haul.

On w61 you're only able to farm 150k/day which I personally think is enough.

I am glad you guys changed the MS and fake%, but I honestly think you shouldn't have a fake limit. A part in this game is tagging incs and if you don't have the time to fully play this game, then don't. And yeah, some got kids or really time needing jobs, but how about taking care of that instead of a game?

Take away the fake%, the flags and those 20% more resources and this is a really good world (even though the speed is 1,2).

#Edit: Wrote in English because I am not that good a Swedish (yet).
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag är kanske ensam om att Det var länge sen det var en kyrkvärld värld namnet.

Skulle bli klart intressant att spela en kyrka+flagg samt prem på samma värld.

Lägg därtill 780ms i attackblock samt 0.5 och 0.8 i hastighet och Moralförskjutning man kan bara anfalla när (poängenskillnaden är 50% eller mer tex) ,Fejkgräns 10% och 80-120 spelare i stammen. Limited haul är jag lite emot men varför inte ta med det också. Då kör vi på det och jäklar vad kul jag skulle ha på en sån värld.

Det tycker jag låter som en drömvärld för alla veteraner som är trött på de senaste 10 världarnas och som slutat, en sådan värld skulle definitivt öka deltagar antalet igen.

Jag är är glad för de här inställningarna men skulle vilja se min drömvärld p v25, det skulle ge en hel del nöje och spelandet kan gå tillbaka till att vara det som det är tänkt att vara. Ett kul och meningsfullt spel för alla inte för prioterat PKKare....

Jag är för och stödjer de som satt de här inställningarna även om jag är emot haulen men sen spelar jag inte så seriöst längre så det är ju bra för mig på under tid.

Det sammantaget gör att det är fullt acceptabla inställningar och jag hoppas på en mer extrem värld som kommande där jag skulle älska ha en kyrka,flaggor,moralförskjutning och anfallsblock 780ms.

Kanske bara jag som skulle älska den världen, spelar roll skulle inte förvå¨na mig om det är så. Men va fan klagar folk på egentligen, det är en för bra världsinställning som folk inte verkar ha förstått. Min hade varit mer extreem ;) men roligare
 

DeletedUser

Guest
Jag är kanske ensam om att Det var länge sen det var en kyrkvärld värld namnet.

Skulle bli klart intressant att spela en kyrka+flagg samt prem på samma värld.

Lägg därtill 780ms i attackblock samt 0.5 och 0.8 i hastighet och Moralförskjutning man kan bara anfalla när (poängenskillnaden är 50% eller mer tex) ,Fejkgräns 10% och 80-120 spelare i stammen. Limited haul är jag lite emot men varför inte ta med det också. Då kör vi på det och jäklar vad kul jag skulle ha på en sån värld.

Det tycker jag låter som en drömvärld för alla veteraner som är trött på de senaste 10 världarnas och som slutat, en sådan värld skulle definitivt öka deltagar antalet igen.

Jag är är glad för de här inställningarna men skulle vilja se min drömvärld p v25, det skulle ge en hel del nöje och spelandet kan gå tillbaka till att vara det som det är tänkt att vara. Ett kul och meningsfullt spel för alla inte för prioterat PKKare....

Jag är för och stödjer de som satt de här inställningarna även om jag är emot haulen men sen spelar jag inte så seriöst längre så det är ju bra för mig på under tid.

Det sammantaget gör att det är fullt acceptabla inställningar och jag hoppas på en mer extrem värld som kommande där jag skulle älska ha en kyrka,flaggor,moralförskjutning och anfallsblock 780ms.

Kanske bara jag som skulle älska den världen, spelar roll skulle inte förvå¨na mig om det är så. Men va fan klagar folk på egentligen, det är en för bra världsinställning som folk inte verkar ha förstått. Min hade varit mer extreem ;) men roligare

Låter som helt perfekta inställningar på den kommande HP rundan! :sneaky:
 
Topp