DISKUSSION: Uppdatering till version 8.32

DeletedUser

Guest
Premium status och alternativen för att ge bort premium finns nu tillgängliga på en stamspelares profilsida.
Det är nu möjligt att ge bort saker direkt ifrån Vän-sidan. Dina vänners premiumstatus kommer också visas.


" Ge mig 30% ress prodd annars adlar jag dig"

"Om du får kh kan du låta mig va i en månad?"
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Premium status och alternativen för att ge bort premium finns nu tillgängliga på en stamspelares profilsida.
Det är nu möjligt att ge bort saker direkt ifrån Vän-sidan. Dina vänners premiumstatus kommer också visas.


" Ge mig 30% ress prodd annars adlar jag dig"

"Om du får kh kan du låta mig va i en månad?"

Ja 1 månad.
 

hogans

Member
Reaktionspoäng
12

Ta bort nya uppdateringen snälla, det laggar som fan nu efter den gjordes....har hört att flera tycker likadant

så det kan inte vara mitt internet som är felet, har inte haft problem med det tidigare....speciellt kartan laggar

det står bara o snurrar när man går ut där, inte kul när man har bråttom med snipes o tåg som ska tajmas. :(

Så please, gör något åt det....jag är inte emot förbättringar men inte till vilket pris som helst. ;)

Tack på förhand!!
 

DeletedUser

Guest
Ta bort nya uppdateringen snälla, det laggar som fan nu efter den gjordes....har hört att flera tycker likadant

så det kan inte vara mitt internet som är felet, har inte haft problem med det tidigare....speciellt kartan laggar

det står bara o snurrar när man går ut där, inte kul när man har bråttom med snipes o tåg som ska tajmas. :(

Så please, gör något åt det....jag är inte emot förbättringar men inte till vilket pris som helst. ;)

Tack på förhand!!

vilken webbläsare? funkar fint på chrome
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Antar att han menar in-game och ja jag håller med honom faktiskt. Ett pling vore trevligt, eller typ en inspelad version av SuperNova som säger "Läs chatten.. noob" ^^
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Nu funderar jag. Menar du ingame eller i externa forumet? Jag blev lite konfunderad, men det är ju jag det ;)
Han syftar ju såklart på forumet, hur i hela friden skulle det funka på externa forumet? :D

Släng in så man ser profilbilden på personen också så är vi närmare Facebook, skämt åsido. Dock skulle ett ljud vara bättre för dem som nu väljer att använda chatten.
 
Topp