DISKUSSION: Uppdatering till version 8.26

DeletedUser

Guest
Jag skulle ödmjukast vilja påpeka att jag kan välja att tolka den här alldeles tomma delen som att alla är så lagom nöjda att det inte går att uttrycka en synpunkt. Men jag tror inte det, jag har svårt att tänka mig att alla har kört slut på synpunkter.

Därför vill jag göra er uppmärksamma på att jag samlar ihop er feedback och lämnar in den, precis som alla andra community managers gör. Men om ingen har en åsikt, är det svårt att framföra både saker som är bra och saker som är dåliga. Nu vet jag att de här dynamiska grupperna varit lite knixiga, och så här långt är det den enda feedback jag kan lämna. Men nog måste det vara fler än jag som upplevt det?
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja du det finns spelare som av någon outgrundlig anledning spelat utan grupper ... för de så gör nu den här uppdateringen att de kanske kanske kan börja fatta varför vi andra blir vansinniga när vi sitter kö för dem. Själv så har jag inte ens tittat så mycket på dem då jag har grupper inlagda efter mitt huvud. ;)

De röda siffrorna förbryllar men jag ser nyttan.
Kram Pia
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Tycker om dynamiska bygrupperna men skulle kunna se mer inställningar där som t.ex. att man kan ställa in adelsman gruppen så att byar som har adelsmän i sig men inte är hemma är ändå med där...
 

DeletedUser

Guest
Tycker om dynamiska bygrupperna men skulle kunna se mer inställningar där som t.ex. att man kan ställa in adelsman gruppen så att byar som har adelsmän i sig men inte är hemma är ändå med där...

Det här vet jag ligger uppe för kontroll om det är möjligt att fixa, egentligen skulle man ju behöva ha något som indikerar om det bor en adelsman i byn, även om den inte är hemma.. byarna kommer ju hoppa in och ut ur adelsgruppen om det inte ändras.
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Alla uppdateringar som kommit under sommaren suger eftersom opera tydligen inte stödjer teknologin för era nya funktioner. Alltså underlättar era uppdateringar inte spelet utan krånglar till det allt mer då opera är den mest optimala webbläsaren för att spela tribalwars.
 

DeletedUser

Guest
Alla uppdateringar som kommit under sommaren suger eftersom opera tydligen inte stödjer teknologin för era nya funktioner. Alltså underlättar era uppdateringar inte spelet utan krånglar till det allt mer då opera är den mest optimala webbläsaren för att spela tribalwars.

Det är inga bekymmer att spela med Opera om man uppdaterar till en nyare än 12 versionerna?
 

DeletedUser

Guest
Det är inga bekymmer att spela med Opera om man uppdaterar till en nyare än 12 versionerna?

Det är 12. versionen som är den bästa. Kan ni inte ha någon funktion att avaktivera skräpet istället? nåt för lågprestanda datorer, då det är där operan hör hemma just nu.

Förövrigt är uppdateringen grym, men jag kan inte leva utan min opera :(
 
Topp