DISKUSSION: Tribal Wars nya startsida

DeletedUser

Guest
Vi vill gärna höra era synpunkter om den nya startsidan.

All feedback uppskattas!

Du kommer att hitta den nya startsidan på just startsidan när den dyker upp under eftermiddagen, för de nyfikna finns det en liten förhandstitt här!
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
Det finns väl ingenting att klaga på, är ju bara en vanesak att anpassa sig till det nya. Förövrigt tycker jag designen är väldigt snygg :)
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Med tanke på din top gear karriär så hade jag hoppats på att du hade slängt in en bil på startsidan... Från medeltiden såklart, vi får ju inte röra till hela konceptet ;)
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Ska jag vara helt ärlig avskyr jag den, den känns för modern o äcklig! Nej oush o fy!!!! Vill gärna se så att man kan ändra tillbaka själv.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att haft den andra i väldigt massa år skulle de inte vara rättvist att döma denna än :D Så återkommer om något år.
 

DeletedUser

Guest
Håller med KattRag. Spelar man på olika konton på olika världar så är det jobbigare att växla med den nya layouten, än vad det var med den gamla.Om jag inte hade behövt växla utan bara spela på ett konto så hade allting varit prima :)
 

DeletedUser

Guest
Håller med KattRag. Spelar man på olika konton på olika världar så är det jobbigare att växla med den nya layouten, än vad det var med den gamla.Om jag inte hade behövt växla utan bara spela på ett konto så hade allting varit prima :)

Bruka forskelliga nettlesare då.
 

DeletedUser

Guest
Det skulle vara lösningen, men jag är så kräsen så jag kan bara använda Chrome :D
 
Topp