Diplomatisk Relations icon

DeletedUser

Guest
Hej!

En liten sak som jag saknar med spelet och jag hoppas kommer i nästa uppdatering är Diplomatiska relations ikoner i ranknings listorna. Dessa borde då vara i olika färger (lila för iap, grön för allians, blå för egna stam, rött för fiende), och sitta längst ut till höger om spelarens namn, eller vänster.
Detta skulle förenkla genom att se vilka relationer man har till varje spelare/stam. Jag skulle helst se den som en premiumfunktion då den inte alls är nödvändig utan bara förenklar spelet lite.

* Diplomatisk relations ikon med olika färger beroende på vilken relation man har till spelaren/stammen

* Endast tillgängliga för premiumanvändare

* Funktion där man kan hålla över den färgade ikonen och se stammen som denne spelare är med i (Endast förenklad liten ruta med stammens namn och poäng)

* Detta skulle gynna/hjälpa diplomater/alla som skrollar i rankningslistorna, men även för spelare som vill hålla koll på hur de ligger gentemot sina diplomatiska relationer.

* Om möjligt lägga till en funktion i ikon som skickar en vidare till stammens diplomatiska sida om man klickar på ikonen.


Hoppas detta förslag kommer upp i en diskussion och att folk kommer in och säger sina åsikter, bra som dåliga.

mvh Road Runner
 
Topp