Diablo 2

DeletedUser

Guest
Diablo, blizzards absolut bästa serie, älskar det. Spenderat helt sjukt många timmar på diablo 2 och hade två riktigt bra gubbar (Paladin och Amazon). Valde att aldrig köra nyare version än 1.09b då det efter det börjades med massa specbonus och annat skit.
 

DeletedUser

Guest
Diablo, blizzards absolut bästa serie, älskar det. Spenderat helt sjukt många timmar på diablo 2 och hade två riktigt bra gubbar (Paladin och Amazon). Valde att aldrig köra nyare version än 1.09b då det efter det börjades med massa specbonus och annat skit.

Slutade också när v1.10 kom men det har blivit mycket bättre nu igen.
 

DeletedUser

Guest
Jag spelade diablo 2 för ca 2 år sen? Saknar spelet och ska börja spela det igen tror jag :) Minns då jag och LemonLime spelade tsm nångång :p
 
Senast redigerad av en moderator:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du får ha av ljudet så slipper du sånt ;) Men man vill ju höra när man gör en trippel kill och sånt :p Men antar att du aldrig fått der:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jo visst fan var det bättre förr :) Känner mig gammal. Tw.se tas över av nya unga p12-ansikten som tonight i play, fattoking och gaffel och vi gamla tvingas försöka hitta nya territorier att utforska.

Förstår inte varför du kallar mig för P12a men det är din åsikt who cares :)
 

DeletedUser

Guest
Jag råkade köpa D2 och LOD idag på Game... dom hade "rea" :p
Men jag insåg att jag inte har kvar mina gubbar, så vem vill va med och göra nya någon dag? :D
 

DeletedUser

Guest
Jag råkade köpa D2 och LOD idag på Game... dom hade "rea" :p
Men jag insåg att jag inte har kvar mina gubbar, så vem vill va med och göra nya någon dag? :D

Jag är beredd att köra igång när som helst. Har ändå inget bättre för mig :p
 

DeletedUser

Guest
Körde D2 ganska mycket för någon månad sen :) Riktigt kul :D Men nu tar Starcraft 2 upp all tid ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag råkade köpa D2 och LOD idag på Game... dom hade "rea" :p
Men jag insåg att jag inte har kvar mina gubbar, så vem vill va med och göra nya någon dag? :D

Dom försvinner efter ett tag ;p , är med på att göra nytt :)

Lemonlime , vad är ditt skypenamn ? :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
köpte ett Lod på spelbutiken för 2 veckor sen, hade redan vanliga diablo 2 som är några år gammalt. men de fungerade inte att intstallera Lod :crybaby:. jag har bara kört offline paladin lvl 82, barbar och amazon i 76 sen några till över lvl 60.
 

DeletedUser

Guest
kör ni inte ladder och vill ha boost så borde jag kunna fixa det med min sorc.. Om den finns kvar dvs.
 

DeletedUser

Guest
Jag spelade Diablo 2 mycket när jag var yngre, och så tänkte jag installera det på min laptop men den bara dissade diablo totalt!
Vet inte hur jag skall lösa detta, några bra förslag? :)
 

DeletedUser

Guest
kör ni inte ladder och vill ha boost så borde jag kunna fixa det med min sorc.. Om den finns kvar dvs.

Tar gärna emot lite boost ;)
Kan boosta tillbaka som tack.

Jag spelade Diablo 2 mycket när jag var yngre, och så tänkte jag installera det på min laptop men den bara dissade diablo totalt!
Vet inte hur jag skall lösa detta, några bra förslag? :)

Skaffa lite delar på ebay och sätt ihop en egen stationär dator. Får du bara nätverkskortet att funka så kommer det bli kanon! Billigt och bra :)
 
Topp