Detta måste ni bara läsa !!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hahahha, nu ska vi inte överdriva ;)

Anledningen att jag har 0 poäng är för att stammen LimeEd gick på mig och tog ut mig. Rätt logiskt att man som ensam dör då, ellerhur?

fast det berodde ju bara på att du just var en bra spelare... och vi ville inte ha dig så nära som du var:p
 

DeletedUser

Guest
Tycker det e skrämmande när man e sån stor spelar som rovet med 404.138 poäng och attackerar 16 ggr på en spelar med 19.000 poäng och lyckas bara ta 1 byn.
På de skickar han en annan i sin stam ReMie med över 202.00 poäng för att få hjälp att adla mej med då 10.000 poäng.......


Vad är d för likhet mellan dig och ett EMO? Jo, båda vill att folk ska tycka synd om dem!
 

DeletedUser

Guest
Fy vilken onödig tråd. Den är så himla dum att den är rolig att läsa.. haha fortsätt så..:D


.
 

DeletedUser

Guest
Onödig tråd. Vem bryr sig om han anfaller dig? Borde låsas.
 

DeletedUser

Guest
Nej nej ta inte bortd en, du är ju den ända spelare som har kallat min "en så stor spelare". Att du syftade på poängen låtsas jag inte om, utan bara njuter av berömmet då det knappast lär hända igen haha
 

Some

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det e skrämmande när man e sån stor spelar som rovet med 404.138 poäng och attackerar 16 ggr på en spelar med 19.000 poäng och lyckas bara ta 1 byn.
På de skickar han en annan i sin stam ReMie med över 202.00 poäng för att få hjälp att adla mej med då 10.000 poäng.......



Stackare :/
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Ursprungligen postat av Snuttivoff den galne Visa inlägg
Tycker det e skrämmande när man e sån stor spelar som rovet med 404.138 poäng och attackerar 16 ggr på en spelar med 19.000 poäng och lyckas bara ta 1 byn.
På de skickar han en annan i sin stam ReMie med över 202.00 poäng för att få hjälp att adla mej med då 10.000 poäng.......


Fejks eller?. Deras moral är kass mot dig (redan konstaterat i tidigare inlägg) Du har antagligen bett om assistans ( vill dock inte medge det eftersom andra inte ser dig som en stor och fruktad spelare. ((Ingen som gör det iaf)) normalt sett så kan 1 deffby stå emot 1-2 offbyar=Moral ca 100 %. du som har 10k poäng mot spelare på över 200K-300K= moral MAX 40% klart som f*n det går mycket trupper då.

Och sist: Denna tråden är onödig och jag hoppas den låses mycket snart! Och jag hoppas de adlar dig hela tiden även om du börjar om (GO ROVET!!!!).
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp