Det skulle vara mycket intressantare på v7 om

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det skulle vara mycket intressantare på v7, om alla spelare från v3 gick samman mot övriga spelare från v1,v2,v4,v5 och v6.

Jag tror vi skulle äga hårt med de Bästa i nic , på vår sida skulle vi krossa alla :rolleyes:, det borde bli rätt jämnt i antal spelare då vi på v3 är den största servern. Och de flesta utav oss är vana vid att strida mot 3st spelare på en och samma gång :p 1 mot tre är ett bra odds för vilken v3: are som helst.

Har vi fler som skulle vilja se något sånt, jag tycker det vore intressant med ett sånt stor krig här på v7 för att göra det mer intressant helt enkelt. :D

Kom igen nu, visa era stora tankar och åsikter i ämnet och inget OT, please
 

DeletedUser

Guest
va?

får gärna förklara/ skriva lite bättre förklaring


du kan ju nite skriva spelare från olika världar tror att många ahr spelat mer än på bara värld 3 innan..
 

DeletedUser

Guest
Visst skulle det kanske vara kul, men tror ej att det är genomförbart för
många har spelat på flera olika servrar och vilken grupp ska då dem tillhöra?

Men en kul, om än ogenomförbar, idé. :)
 

DeletedUser

Guest
Visst skulle det kanske vara kul, men tror ej att det är genomförbart för
många har spelat på flera olika servrar och vilken grupp ska då dem tillhöra?

Men en kul, om än ogenomförbar, idé. :)


Ja det kan bli problemet, och det finns dom som spelar på alla servrar men de skulle i så fall få välja vilken grupp de skulle vara med i. Eller bilda en egen grupp ;) för randoms .

tror nog vi från v3 skulle äga hårt de andra världarna
 

viktor viking

Member
Reaktionspoäng
0
Det skulle vara mycket intressantare på v7, om alla spelare från v3 gick samman mot övriga spelare från v1,v2,v4,v5 och v6.

Jag tror vi skulle äga hårt med de Bästa i nic , på vår sida skulle vi krossa alla :rolleyes:, det borde bli rätt jämnt i antal spelare då vi på v3 är den största servern. Och de flesta utav oss är vana vid att strida mot 3st spelare på en och samma gång :p 1 mot tre är ett bra odds för vilken v3: are som helst.

Har vi fler som skulle vilja se något sånt, jag tycker det vore intressant med ett sånt stor krig här på v7 för att göra det mer intressant helt enkelt. :D

Kom igen nu, visa era stora tankar och åsikter i ämnet och inget OT, please


många topp spelare i V3 spalr NIC...
 

DeletedUser

Guest
NIC gudar?? hahahaha få mig inte att dö av skratt, visst mannel å ett par enstaka spelare till e bra men snälla nån gudar kommer dom aldrig bli men som sagt denna tråden handlade inte om NIC utan om ett förslag som nån lagt upp å jag måste säga att det tyvärr inte skulle funka då många på v3 spelar på övriga världar med
 

DeletedUser

Guest
dom började ju till och med några dagar efter bara för att dom skulle få lättare start...
 

DeletedUser

Guest
Men vi kan dra slutsatsen att v3 spelare är mycket bättre än övriga?

Vad säger jag om det?

Därom tvista de lärde..
 

DeletedUser

Guest
tror aldrig förslaget skulle funka.

men om man kollar på nic är det ju spelare som det allmänt anses vara så dåliga att de åkte på stryk på v3. förstår inte hur de kan leda v7 så mycket som de ändå gör med såna värdelösa spelare som många är på forumet anser dom är.

men nic är i prinship enbart v3 spelare iaf de bästa av dem.
 

DeletedUser

Guest
hehe, tror inte det skulle fungera nåt vidare...
Eller ja, världen skulle iaf få startas om rätt snabbt.
 

DeletedUser

Guest
detta går ju inte att fixa. Vill man ha med alla bra spelarna från en värld i samma stam får man helt enkelt skapa en. Vilket ifs är sjukt kul, har själv varit med på det. Spelarna låg i krig på andra världar men vi pratade inte om det och köttade på vackert ^^
 

DeletedUser

Guest
detta går ju inte att fixa. Vill man ha med alla bra spelarna från en värld i samma stam får man helt enkelt skapa en. Vilket ifs är sjukt kul, har själv varit med på det. Spelarna låg i krig på andra världar men vi pratade inte om det och köttade på vackert ^^

Kan jag tänka mig, måste varit sjukt roligt. :)
 

DeletedUser

Guest
detta går ju inte att fixa. Vill man ha med alla bra spelarna från en värld i samma stam får man helt enkelt skapa en. Vilket ifs är sjukt kul, har själv varit med på det. Spelarna låg i krig på andra världar men vi pratade inte om det och köttade på vackert ^^


Då gör jag det, jag startar en stam för alla som spelare på v3. :)
Intagnings Gränsen är att du ska kunna styrka din härkomst från v3 och ha en vilja att kriga mot alla andra världar. :D


Detta är bara en stam för v3 spelare, så jag kommer att kolla upp er så ni spelar på v3 eller har gjort det.

Ni som är intresserade utav att gå med i stammen får gärna skicka ett PM till mej IGM.


Jag hoppas på att få med de främsta till stammen, vi från 3:e världen

ni som vill gå med bör ha en vilja att kriga mot v1 spelare för det är dom vi ska kriga mot först. ;)

nu drar vi igång, och hoppas på att alla veteraner från v3 stödjer oss i vårt fält tåg på v7 :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp