Det Södra Kungadömets svar till Lillebror Knight

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att du finns här för att lägga värderingar i alla andras affärer mintcream, förstår att du trivs i rollen som Know-it-all (jösses, god knows att jag känner igen mig, hoho ;)), men vill du sitta och säga "DETTA ÄR JU PROPAGANDA" i ett forum som kallas Politik o Propaganda, så får du gärna hålla Stating the obvious-kommentarerna för dig själv. Det är kalascoolt till en början, men folk hajar till slut, och då blir grabben som konstaterade det uppenbara inte lika cool längre, eller hur?

Till skillnad från viss propaganda, så utmanar jag dig eller någon annan forumtuffing här, att hitta ett sakfel/lögn i min text. Kan du inte fylla den funktionen så föreslår jag att du och resten av er håller er ontopic/tiger. Propaganda svider som salt i såren, men sanning svider som propplösare i halsen.


ingen bryr sig om vad du skriver så snälla stäng foderluckan tack! :)
 

DeletedUser

Guest
ingen bryr sig om vad du skriver så snälla stäng foderluckan tack! :)

"Bry sig" är en lustig term som oftast slängs runt bland tuffa människor. Precis likadant som "ha ett liv" och klassikern "Och?". I min hemstad kallar vi sådana människor fjortisar, men inte för att det är omoget att "inte bry sig" om saker, mer för att termen "inte bry sig" slängs runt för saker dessa varelser faktiskt ödslar såväl tid som energi på.

Nu vill jag självfallet inte antyda att Lillebror Andrejensen är en fjortis, tvärtom visar du stor karaktär som försvarar Lillebror i denna tråden (om än med mindre sakliga inlägg). Mitt öga för detaljer har däremot noterat att du skrivit sammanlagt 6 inlägg i denna tråden på 28 (numera 29) inlägg. Med den bedriften är du spelaren som postat i tråden MEST av ALLA, och dessutom postat mer än 20% av inläggen. Du får gärna upplysa mig om hur du, och kollektivet ingen " inte bryr sig" om tråden i fråga, men du måste för i guse navn inse att 6 inlägg av 29 från en och samma individ, luktar lite "bry"? Väl spelat, Lillebror-andrejensen, men Storebror är förvirrad.

Dessutom är denna tråden Storebrors rum, passar inte rumstemperaturen och diskussionsämnet kan du utan vidare ta snacket om mopeder och foderluckor till tråden din Lillebror Humbleswede skapat, så kan din likgiltighet (d.v.s. din "inte bry sig"-attityd) få känna tillhörighet någonstans där den hör hemma och inte motsäger sig själv.

På återseende, Lillebror.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
"Bry sig" är en lustig term som oftast slängs runt bland tuffa människor. Precis likadant som "ha ett liv" och klassikern "Och?". I min hemstad kallar vi sådana människor fjortisar, men inte för att det är omoget att "inte bry sig" om saker, mer för att termen "inte bry sig" slängs runt för saker dessa varelser faktiskt ödslar såväl tid som energi på.

Nu vill jag självfallet inte antyda att Lillebror Andrejensen är en fjortis, tvärtom visar du stor karaktär som försvarar Lillebror i denna tråden (om än med mindre sakliga inlägg). Mitt öga för detaljer har däremot noterat att du skrivit sammanlagt 6 inlägg i denna tråden på 28 (numera 29) inlägg. Med den bedriften är du spelaren som postat i tråden MEST av ALLA, och dessutom postat mer än 20% av inläggen. Du får gärna upplysa mig om hur du, och kollektivet ingen " inte bryr sig" om tråden i fråga, men du måste för i guse navn inse att 6 inlägg av 29 från en och samma individ, luktar lite "bry"? Väl spelat, Lillebror-andrejensen, men Storebror är förvirrad.

Dessutom är denna tråden Storebrors rum, passar inte rumstemperaturen och diskussionsämnet kan du utan vidare ta snacket om mopeder och foderluckor till tråden din Lillebror Humbleswede skapat, så kan din likgiltighet (d.v.s. din "inte bry sig"-attityd) få känna tillhörighet någonstans där den hör hemma och inte motsäger sig själv.

På återseende, Lillebror.




Kanske inte var tydligt nock. Vet inte om hissen inte går ända vägen upp :) Men kan förklara så du förstår. INGEN BRYR SIG, Förstår du vännen eller skall ja vara tydligare. ?? :)
 

DeletedUser

Guest
Kul att du finns här för att lägga värderingar i alla andras affärer mintcream, förstår att du trivs i rollen som Know-it-all (jösses, god knows att jag känner igen mig, hoho ;)), men vill du sitta och säga "DETTA ÄR JU PROPAGANDA" i ett forum som kallas Politik o Propaganda, så får du gärna hålla Stating the obvious-kommentarerna för dig själv. Det är kalascoolt till en början, men folk hajar till slut, och då blir grabben som konstaterade det uppenbara inte lika cool längre, eller hur?

Till skillnad från viss propaganda, så utmanar jag dig eller någon annan forumtuffing här, att hitta ett sakfel/lögn i min text. Kan du inte fylla den funktionen så föreslår jag att du och resten av er håller er ontopic/tiger. Propaganda svider som salt i såren, men sanning svider som propplösare i halsen.

är inte intresserad av lögn eller sanning i din text utan ville bara påpeka att det det var trevligt att du sjunkit till min egna låga nivå vad gäller att nervärdera folk.

och att sen nämna att jag spelat som mintcream är väl inte mindre "stating the obvious" eller "know it all" och inte är det heller relevant, men det är väl så att när man inte har nåt att säga så griper man efter halmstrån. Jag har gjort så mycket länge. men gläds nu åt att du gör likadant.

min hela poäng är ju att du sjunkit till min låga nivå, och jag tackar för att du bekräftar det.

Du kan ju sitta här och inbilla folk att -SK- är skenheliga helgon, men det är ju bara du (ni) själv(a) som tror på det ändå.

Klart ni ska ha heder för att ha varit den bästa krigarstammen (kanske i TW.ses historia) men det är inte den som är på tapeten eller hur.
 

Daun

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske inte var tydligt nock. Vet inte om hissen inte går ända vägen upp :) Men kan förklara så du förstår. INGEN BRYR SIG, Förstår du vännen eller skall ja vara tydligare. ?? :)

Det finns ingen som ar tvungen att lasa denna trad.......Sa du kanske forstor om INGEN BRYR SIG OM DIN MYSSLYCKADE DISS
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Andrejensen jag kan säga att detta är en av dom mest intressanta sakerna som hänt i hela tw imo. Tror nog att många Lillebrödrar i Knight också tycker det.
 

DeletedUser

Guest
Bra Tal FN.. Synd att den blev för lång för min smak :p Skulle gärna vilja se dig lägga ut mer kraft i fältet än i talen ^^
 

DeletedUser

Guest
att läsa de skitet som sffn skrev ??? nej de han skrev spottade alla på. Så intressant var de haha ;)

Lillebror jensen har ju fel eller anser du att lillebror natchiown är en idiot?

Finns minst en i lillebror som håller med SFFN, läs nedan.

Bra Tal FN.. Synd att den blev för lång för min smak :p Skulle gärna vilja se dig lägga ut mer kraft i fältet än i talen ^^

Iof inget förvånande är ett typiskt lillebrors komplex att skylla på andra när det går dåligt.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Lillebror jensen har ju fel eller anser du att lillebror natchiown är en idiot?

Finns minst en i lillebror som håller med SFFN, läs nedan.



Iof inget förvånande är ett typiskt lillebrors komplex att skylla på andra när det går dåligt.


skylla?? Haha går dåligt? Du måste ju vara dum på riktigt :D haha Går ju inte dåligt för oss. Våra anfall har inte kommit fram ännu. Och de går ju inte dåligt för natchi. ??;)

hört talas som ironi?
 

DeletedUser

Guest
skylla?? Haha går dåligt? Du måste ju vara dum på riktigt :D haha Går ju inte dåligt för oss. Våra anfall har inte kommit fram ännu. Och de går ju inte dåligt för natchi. ??;)

hört talas som ironi?

Jag är helt övertygad om att Lillebror är nöjd med att ligga under med 86 byar efter er backstab, ni är helt enkelt inte bättre än så :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
haha Fan vad jag älskar att ni tar ut vinsten i förskott snälla fortsätt. :D

Lillebror andre verkar vara ganska duktig på samma sak. Är det du som numera för er stams talan i forumet? Eller har alla andra PoP tomtar i Lillebror gått i ide och du blev den olycklige att försöka hålla din stams image uppe här ute i den kalla hårda världen av kastade pajer gentemot er i lillebror?

Du gör dig väldigt bra i rollen som slagpåse dock måste jag säga. Fortsätt bjuda in till det, vilket verkar vara det enda du kan. Slänga dissar till höger och vänster kan du göra när du lärt dig bemästra pennans makt. Eller när du kan backa upp dina dissar med egna meriter, vilket du inte har speciellt gott om.
 

DeletedUser

Guest
Tyckte iaf det var lite rolig läsning :)

Lycka till båda sidor, håller förstås lite extra på -SK-
 

ICA Björn

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan sätta en månadslön på att om en vecka leder fortfarande -SK- över Lillebror, det samma gäller om en månad, men kan lillebror andre göra samma satsning? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Kan sätta en månadslön på att om en vecka leder fortfarande -SK- över Lillebror, det samma gäller om en månad, men kan lillebror andre göra samma satsning? :confused:

Jaså ;) 5565 6564 45654 8888 det är mitt bankkonto nr , skicka ditt pengarna för det kmr vända ;)
 

DeletedUser

Guest
Intressant med beting =)

men får väl säga lycka till Knight/Pirate/GPR/DH (minus det sist nämnda) och även lycka till -SK-
 
Topp