Det ryktas....

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag aldrig skrivit en dikt i hela mitt liv, o tänker fortsätta med det..
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag hade mer hopp för ZL än de kanske förtjänade... Vad händer i nord-väst egentligen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Det rykas att man inte ska pissa folk på ryggen och låtsas att det regnar:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag skrivit 14 % av alla inlägg i denna tråd, ryktas också att jag vart lite inaktiv i forumet senaste veckan då jag nu bara skriver 6 inlägg per dag!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att LHF och TWATT planerar ett gangbang och försöker få med sig BMF mot sköldpaddorna.
Ryktas att BMF hade stacke och tackade nej till gangbang. Grattis BMf ni är inga fegisar <33
 

DeletedUser

Guest
Bekräftar att det planeras gangbang.
Dementerar dock rykte två. Hört att BMF är huvudpersonerna bakom detta då de inte kan få ner sina "fiender" på egen hand.
Så ryktas istället att det luktar hönor som producerar nya noobs(LjLj). De borde klara att göra någon till egen farm utan hjälp.
Dessutom finns LjLj vid BMF sida som dessutom kommer merga med varandra i senare tillfälle. Visste eran allians om detta BMF? Verkar som att ni har lite att förklara.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att The S har iap med You?

Ryktas att ATH familjen gillar att kramas?
Allianser TBC K.O.C KRIOS ATH1.0 ATH1.2 ATH2.0 ATH3.0
Ingen-Aggressions-Pakt (IAP) AdlA NORD WCW Bros NCfOB *L N* Bros! WFE WCWA
Fiender Celeb
 
Topp