Det ryktas....

DeletedUser

Guest
Det ryktes at spikes fortjener bank..:crybaby:

Det ryktas at spikes behövar bank.:crybaby: (Was that right? I hope it was ^_^)

Jag talar lite svenska och fattar mycke, men jag trur inte at jag skal tala for mycke.. Det ar inte roligt:rolleyes:..

Now who's spikeing my farms..:thinking: I just found a paladin and 12 spears in a gray village.. Still dont get it, why spike with 12 spears and a paladin..O_O
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att tystnaden på externa för TSL's del nu är över då jag själv har pratat med admin och inga misstankar om något fusk riktas mot oss.
 

DeletedUser

Guest
han menade att någon ville jävlas.

Hvis det er hva jeg tror det er, så nei. Jeg er ikke ute etter trøbbel i det hele tatt, men måten han sa det på virket som at han prøvde å få meg til å virke som en nybegyner. Jeg svarte bare ærlig at jeg synes det var morsomt å møte en spike på 12 spyd og 1 paladin.

If it is what i think it it, then no. I'm not after trouble with you guys at all, but the way he spoke to me.. It almost seem'd like he tried to make me look like a beginner. I just answeared him, that i find it funny when people spike with 12 spears and a paladin.:(

Sorry it wasnt never my intention to insult you.
 

DeletedUser

Guest
han menade att någon ville jävlas.

Eller så skickade man en bit av sina trupper och låter dem vara där skickar sina spjut på byn sen när det är runt 2 minuter kvar drar man tillbaka och på de sättet kan man få reda på om någon annan attackerar byn och man får nästan garanterat resurser
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att RockarMedJesus stamtagg är ganska nice. Haxade lite grann och lyckades få mer än 6 bokstäver.. i tagen
 
Topp