Det ryktas...

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att Hoaa är mycket nöjd med Gaffels senaste inlägg.

Det ryktas även om att han vore ännu mera nöjd om det klart visade att procenten gällde för familjestammar (t.ex. TCO-TC0) och inte enbart enskild stam.

Det ryktad även att jag saknar Squinty som direkt hade räknat ut hur många byar som TCO eller TCO/TC0 måste adla. Finns det någon annan räknenisse här på V2? :D
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
ca. 30 700 byar måste vi adla.

Dock så äger Barbarerna mer byar tillsammans än någon annan stam (utom TCO), ca. 30.000
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att sannolikheten är väldigt stor att det kommer bli en otrolig mängd nya gråbyar på v2, då inte många kommer fortsätta spela när den nya "temporära" riktlinjens effekter verkligen slår igenom.

Att adla barbarbyar i ytterligare nästan tre år, och betala runt 500 kronor per år för det, är föga tilltalande. :(
 

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
ca. 30 700 byar måste vi adla.

Dock så äger Barbarerna mer byar tillsammans än någon annan stam (utom TCO), ca. 30.000

Det ryktas att någon är väldigt tacksam!

Så ca 180 dagar - lagrade adel = Då kan ni bli klar till Jul med andra ord. Trevlig höst alla simcity adlare i TCO.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att TCO kommer aldrig hinna bli färdiga för vi kommer bli färdiga före:)



Kommer dom bli färdiga till jul? då gäller det att lagra så man kan adla doms bb:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ryktas att TCO kommer aldrig hinna bli färdiga för vi kommer bli färdiga före:)



Kommer dom bli färdiga till jul? då gäller det att lagra så man kan adla doms bb:)

Först ska vi inte hinna bli färdiga, sen undrar du om vi blir klara till jul? Inte för att va sån, men du säger ju emot dig själv.

Sen att ni blir färdiga före?

Från de senaste 7 dagarna
Rank Stam Erövrade Byar
1 TCO 831
2 TC0 120
3 ~GS~ 58
4 SoF 56
5 T-S-I 55


Japp, det ser ut att gå bra, lycka till med det :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Lägg upp ett sånt här brev på söndag så har den ändrats:)

Från de senaste 7 dagarna
Rank Stam Erövrade Byar
1 TCO 824
2 TC0 118
3 T-S-I 94

Visst har den ändrats, men frågan är ju fortfarande om ni med 10% av vår tillväxt har så mycket chans att hinna före? :p
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det finns risk för en ökad aktivitet på världen pga de nya utlovade adelspriserna ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker det är konstigt att man ändrar spelets regler under spelets gång, har man gett sig in i leken får man leken tåla som man brukar säga......

Ryktas vidare att alla andra spelare får stå sitt kast om dom inte har röstat i denna fråga, då jag tror att dom flesta som röstade kommer från TCO och TC0...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att du verkar rätt tard som inte fattar det förräns nu?


Vart finns andra röster? E ju bara TCO + TC0 kvar, och vi har väl dödat dom flesta på denna server...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker det är konstigt att man ändrar spelets regler under spelets gång, har man gett sig in i leken får man leken tåla som man brukar säga......

Ryktas vidare att alla andra spelare får stå sitt kast om dom inte har röstat i denna fråga, då jag tror att dom flesta som röstade kommer från TCO och TC0...

Tvärtom tycker jag snarare förändringens vindar verkar blåsa över hela tw.se. Att envist bita sig fast vid det gamla och vedertagna, istället för att kunna anpassa sig till oförutsägbara situationer som kan uppstå är bara konservativt och trångsynt. Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen, som man brukar säga...

Ryktas dessutom att ett 17 % deltagarantal i omröstningen bekräftar de tidigare ryktena om att V2 är en död värld, som behöver hjälp att antingen stänga av respiratorn, eller ett mirakel, God-style, för att inte förtvina, bli grå och helt dö i ensamhet...
 
Topp