Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
hur förklarar du detta då?

giphy.gif
Bekräftas, har sett filmen och vet att dem tar sig över muren och intar hela staden tillslut. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas dessutom att jag dödade mer deff idag med mina tk än vad mesut gjorde med 20 nukes.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas att Jokern är den som gjort minst jobb i Järn mycket snack som alltid från hans sida.
Ryktas sebbe aka Nero är inte rätt person som ska yttra om vaskade när han gjort de själv på nero.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Motsatsen? Det är väl bara jämnföra våran OBA/OBF mellan varandra till och börja med :cool:

Nej! Man kan ju inte kolla på statistiken. Då får man en bild som reflekterar verkligheten, hur galet är inte det? Så kan man ju inte hålla på!!!!!

Det är bättre att bortse från statistiken, och istället handplocka lite rapporter och diverse data som stödjer sitt argument och den psykos man lever i.
Håller du inte med mig Jokern?
 

DeletedUser

Guest
Ingår i vår hemliga plan vettu, så kan jag fokusera på vad som för alltid varit min riktiga fiende här på v38! BARBARBYARNA :OOO!! DE HAR ÖKAT I ANTAL!!
 

Gabbvad

Member
Reaktionspoäng
5
Vi alla vet väl om hur mycket Mesut älskar när de adlas torn i hans område, ryktas det :troll:
 

DeletedUser

Guest
Jag måste rykta lite om hur vaskning går till.
Om man vaskar långdistans som är paket klassas det knappast som vaskning efterosm det går snabbare att bygga upp än att vänta på att de ska vandra tillbaka.

Vaskar man frontdeff då är det vaskning och då skickar man inte heller det i paket. Vad jag vet har vi i järnsk ännu knappast använt oss utav våran frontdeff vilket ni får reflektera över om ni gjort.
Det ryktas dock att ni gjort det mer än oss.:rolleyes:

Statistik generellt sett är vilseledande fron vad man vill komma åt i flesta fall. Och det är fakta iaf vad jag hört ryktesvägarna:cool:

Och att jokern gjort minst det dementerar jag!
 
Topp