Det ryktas att...

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Stackars alla andra isåfall ryktas det:eek:

Ryktas kärringen Tussen blev adlad utan säga ett pip om när hon lirade i Jakten.
Ryktas du är den mest negativaste spelaren i tw och gråter när alla andra är uppkäftiga mot dig.
Till skillnad från dig kan typ alla här på 38an växa stadigt och adla något utan gnälla exakt om ALLT som sker.

VEM fan bryr sig om dina åsikter helt ärligt? Du håller knappt dina fingrar i styrt.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas kärringen Tussen blev adlad utan säga ett pip om när hon lirade i Jakten.
Ryktas du är den mest negativaste spelaren i tw och gråter när alla andra är uppkäftiga mot dig.
Till skillnad från dig kan typ alla här på 38an växa stadigt och adla något utan gnälla exakt om ALLT som sker.

VEM fan bryr sig om dina åsikter helt ärligt? Du håller knappt dina fingrar i styrt.

Ryktas att vad du kallar kärringen gjorde att aktivt val att avsluta kontot omgående då sådana ungtuppar som dig inte klarar av ett spel pga sina egna prestationer utan måste göra det med fulspel och spioneri. Dessutom tar inte alla en lek på blodigt allvar finns trevligare saker att ägna sin tid åt istället.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas Tussen i flera år har gråtit som en råtta för att hon skyller på allt och alla för sina misslyckande.
Ryktas att du drar alla över en kant och alla är tyvärr inte lika värdelös som dig trust me.

Fulspel och spioneri? När har vi gjort det på den här världen?
Gå och grät nånstans bara för du inte klarar att växa skyller du på alla. Btw det är väldigt vanligt att alla fulspelar nån gång det är verkligen inget nytt, du bara vill använda all medel för skylla på andra hela tiden man är fan trött på din gnäll på tw du går anfall med ord mot någon som är mycket yngre än dig visar vilken jävla patetiska vuxen du är. Hur gammal är du ens överhuvudtaget 50-55?
Sätt dig ner på båten och sluta klaga varje gång när du blir bort adlad, pinsam spelare är du om något.

Gör en tjänst gråa för gott och kom aldrig tillbaks! :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att vi vet vad ni tycker nu och även om jag vet att en del av er gillar sådana här texter så skulle jag vilja att ni läser igenom och begrundar vad ni har skrivit innan ni skickar iväg det.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att självklart kan mesut´s lilla kompisgäng sitta och klappa sig på magen och tycka de är störst-bäst och vackrast eftersom de har relationer med större delen av världen och därmed bara behöver adla småskit och grått. Sådant kallas eminenta skills;)

Ryktas även att mesut tog åt sig när jag skrev ungtuppar som ni utan att peka ut någon specifik.
Ryktas även att mesut vid detta laget borde ha blivit tillräckligt gammal för att veta att vi kvinnor inte blir en dag över 23:katt: men om du är riktigt snäll så kanske jag kan tänkas skicka en inbjudan den dagen jag fyller 50 :woooot: dock får du vänta på den! Du behöver inte göra oss äldre än vad vi är:p
Ryktas även att de finns inget som är så tacksamt som att retas lite med mesut för han går igång på ingenting!
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Ryktas att vad du kallar kärringen gjorde att aktivt val att avsluta kontot omgående då sådana ungtuppar som dig inte klarar av ett spel pga sina egna prestationer utan måste göra det med fulspel och spioneri. Dessutom tar inte alla en lek på blodigt allvar finns trevligare saker att ägna sin tid åt istället.

 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas du sitter och hånar mig på forumet din pajas.
NEJ jag lirar på timothy mus så ägd och det är mitt konto som jag tog över efter v29.

jag gillar att du har dålig stats själv och haft varje värld adlar själv alla barbs och klagar på allt annat? Du har inte åstadkommit bättre själv.

Så kul att du säger fel saker har aldrig lirat på marres konto <3

Btw din valp lugna ner dig.. DU själv börjar gå anfall mot folk som vara i din egna barns ålder patetisk människa. tycker synd om alla människor runt om din närhet, menmen sluta gråt varje värld då att du blir bort adlad ingen kunde bry sig mindre ett piss om dig.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att mesut fortfarande är bitter över att jag nollade honom på v37:) trots att jag aldrig spelat aktivt där
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas jag sa klart och tydligt jag inte ens spelade där utan var för PP.
Du ska då inte känna dig stolt över du har tagit ner mig när jag fick deff av folk för jag hade inga trupper här kan du se klart och tydligt jag är rank 3.

Alla hatar dig, men du kan fortfarande inte hålla dig i en stam varje stam du är med i gnäller du senare om det.
SNÄLLA inse bara du är den sista någon här bryr sig om, helt sjukt rip. Stackars Tinglo och resten av tw spelarna som lirat med den här konstiga saken.

Ryktas Ägg kör sån här effektiv metod för deffa sina byar, lärt sig av den bästa Chrome. https://i.gyazo.com/9cb72e9f59aed618e658ad410e89e164.png
omg my lord you guys are so great, btw Chrome är mycket bättre han skickar även på anfall på nattskyddet.

KÖR HÅRT ÄGG!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är störst bäst och vackrast.

Dementeras?
Nej tänkte väl det tack allesammans :cool:
 
Topp