Det ryktas att....

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Cruzi letar efter Abel... kom grejer ivägen på 31 så jag kunde inte fullfölja.
Lirar du på 35an så ge mig ett mess ingame (så jag kan adla dig)... är fullproppad och redo nu lilla vän.

WW och mesut kan höra av sig ingame oxå så fixar vi nåt ihop!

Lev gott Abel... men inte länge!
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att MYS tror dom kan ignorera oss/mig,,, muhahaha... let the game start!
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Rykts att nån mjskolv tror nåi... hahaha! Sorry ,n, vi kan dela kontinenten.. mid-game?
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Nån som orkar... fan va dött det blev sen WW sparkades so mod,,, long liv!e WW
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Ska försöka... jag plockar MYS/MYT o arslet... do ya know whoäs aftwr you?
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Typ 100 incs sean jag posyade sist...Inte bra att vvisa sig här alltså, eller så är världen redan död?
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Tottas taggad till nuke.. geattis mannen! Älskar Tottas sedan tidigare vrld... men kramas inte in public... och speciellt inte m Chroome :)
 

moogie

New Member
Reaktionspoäng
0
Tdåkigt med no action! V ad hände med min vän Wrongway som var fotum-mod ett tag?
Alla verkar vara off...
 

lakozz

Member
Reaktionspoäng
2
Haha verka ju bara vara nobodys här ryktas det om. Och Mesut som älskar spänna åsnor ;)... Tror inte lille moogie, va kan du vara 12 ? vill väckapappa björn Abel
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Ryktas att Cruzi letar efter Abel... kom grejer ivägen på 31 så jag kunde inte fullfölja.
Lirar du på 35an så ge mig ett mess ingame (så jag kan adla dig)... är fullproppad och redo nu lilla vän.

Dagen då Abel kommer tbax så tror jag det är du som blir adlad o inte tvärtom ;)
 

warspaj

New Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att delar av MYT/S har börjat skicka flera adlar i varje attack, oklart varför. Är detta en hemlig uppdatering som dom fått ta del av i förväg? xD
 
Topp