Det ryktas att...

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Skillnaden är väl att du är öppet på Henkes sida, och självklart rycker ut för att försvara honom.

Är det någon här på forumet som kan komma på ett tillfälle då Jesper vänt sig emot henke? Men jag respekterar det, man ska försvara sina vänner i vått och torrt öppet oavsett hur fel de har, sen kan man berätta det för dem privat istället.

Men fakta är att, du inte heller har haft några bevis, medan jag hänvisade till att henke själv, helt öppet på forumet (finns tillgängligt för alla att läsa, ingenting jag orkar länka till) sa att han kommer sluta om 2 veckor. Precis när gangbanget började. Och sedan ångrade sig när moomin fall lätt, och påstår att han inte alls ska sluta spela.

Min tes må ha en svag bevisning, men har i varje fall argument till varför det skulle kunna vara på det viset. Men ditt försvars bevisning är än sålänge obefintlig, och bygger bara på "JAG VET".

Motbevisa mig gärna.

Åh please, vad är det du vill att jag ska säga så ska jag säga det så de blir tyst på dig. Fan man får ju ont i huvudet och bara läsa all skit du skriver. Ja, jag var jävligt less när gb't började för jeppe ville lägga ner & ja sa jag skulle sluta med han, han sa vi kör igenom kriget, ja ville lägga ner innan inksen trilla ner (dumt och göra jobb i onödan, ja du får då inte se mig få stilpoäng på extra arbete) Bestämde mig för att rida ut första våg, de gick helt ok. Sen va jag fortfarande trött på skiten, och skrev det jag skrev. Det är väl kanske, 1 av 100 ggr jag sagt jag ska sluta, men faktiskt fortsatt. (jag har lagt ner säkert 10 ggr också, ska tilläggas) Så när jag skriver "Fan vad jag hatar tw, jag ska lägga ner" Ta det med en nypa salt, det kan ske, det kanske inte sker.

Men inte fan säger jag det i förväg för att sen kunna säga , "Men jag sa ju jag skulle lägga ner..." Rofl, vafan tror du om mig egentligen. NEJ svara inte, de va en retorisk fråga. Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig, jag säger det jag säger sen får folk finna sig i det. De må hata mig eller älska mig för det, jag skiter i vilket.

Ska ni verkligen börja peka finger gällande pp-användning? :D

Ja? Vadå? Vi har väl inte spenderat speciellt mkt pp? Jag ligger på + sidan, tror inte många har köpt speciellt mkt pp heller. Inte i de mängder ni har gjort iaf :)
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det hände!!

och vi är lika besvikna som CJs flickvänn brukar bli när det "händer"... :(
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att alla har vart ute i solen och inte orkar spela nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att personens konto blev "rekt" och fick ta över ett annat konto, nu ser det lika illa ut där....
 
Topp