Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att om du vill förlora världen så kör på.

Ryktas att det låter som Uppeba är säkra på världsvinsten, men snart bör väl ett liljeholmens gå upp för resten av världen att det är ni som är hotet mot dom, bara en stam vinner och hittills har ju uppenba gjort lite som dom vill, gangbangar ena dagen mot en stam och samarbetar med dom nästa dag... trovärdiga???
 
Reaktionspoäng
5
Ryktas att det låter som Uppeba är säkra på världsvinsten, men snart bör väl ett liljeholmens gå upp för resten av världen att det är ni som är hotet mot dom, bara en stam vinner och hittills har ju uppenba gjort lite som dom vill, gangbangar ena dagen mot en stam och samarbetar med dom nästa dag... trovärdiga???

Ryktas att jag känner mig blottad samt att jag passar att svara på den ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte hann se dagen bravader innan Pias gick lös här :(
 

DeletedUser

Guest
Då kan jag trösta dig att jag INTE har tagit bort något men inte skulle bli ledsen om några skribenter hyfsade till sina texter, de ligger mycket nära påhopp

Om du tycker att det är nära påhopp kanske du borde tänka över ett avhopp. Vore bra om man kunde tolka texter som forumschef.

ryktas det.
 

DeletedUser

Guest
Om du tycker att det är nära påhopp kanske du borde tänka över ett avhopp. Vore bra om man kunde tolka texter som forumschef.

ryktas det.

tycker det e bra med en låg ribba så blir inte överträdelserna så grova, bättre det än att det spårar ut :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Upp1bar är fruktansvärt rädda för mig, av någon anledningen jag inte kan förstå :thinking:
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att rädsla inte är förvånande med tanke på att ni är galaxens bästa tw spelare ^_^
 
Topp