Det ryktas att...

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Och ett rykte kommer det att förbi.

"Inget motstånd" Räknas inte de 61 byar ni tappade förra månaden?

Nu var det mig jag syftade på, trodde folk var smarta nog att förstå det. Men men man förväntar sig alltid lite för mycket. Men kul iaf att man fick lite motstånd idag! :)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Nu var det mig jag syftade på, trodde folk var smarta nog att förstå det. Men men man förväntar sig alltid lite för mycket. Men kul iaf att man fick lite motstånd idag! :)

Hade du varit lite tydligare och inte formulerat dig som en 13-åring så hade nog folk kunnat korrekt tyda det du skrev.
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Hade du varit lite tydligare och inte formulerat dig som en 13-åring så hade nog folk kunnat korrekt tyda det du skrev.

Nu ska va inte va barnsliga och dra in ålder för att sänka den andra. Kör på och adla av oss så dance får de enklare, ha en bra dag. Mvh zacke
 

DeletedUser

Guest
Vi adlar av båda. Och Dance har det allt annat än lätt.

Jo upp1bar har faktiskt gjort hyggligt ifrån sig. Ni däremot är ju den stammen som gjort minst, fan till och med MASH är ett större problem än er och det säger ju en del :D

Ryktas även att Upp1bar-familjen numera kickar spelare som blir adlade för att undvika negativa stats.
 
Senast redigerad av en moderator:

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Jo upp1bar har faktiskt gjort hyggligt ifrån sig. Ni däremot är ju den stammen som gjort minst, fan till och med MASH är ett större problem än er och det säger ju en del :D

Ryktas även att Upp1bar-familjen numera kickar spelare som blir adlade för att undvika negativa stats.

Skitsnack, SOS och 300 är dom ända stammarna vars erövringar inte består av 90% retakes.

Kolla på krigsstatistiken ;)

Värt att tillägga, halva 300 ligger på andra sidan världen.
 

jakten 100

Member
Reaktionspoäng
14
Skitsnack, SOS och 300 är dom ända stammarna vars erövringar inte består av 90% retakes.

Kolla på krigsstatistiken ;)

Värt att tillägga, halva 300 ligger på andra sidan världen.



Dementeras.



Ryktas att jag bara fått anfall av uppenbar, 300 ger knappt utslag på min slakt-radar. 300 Noobs nonamerzzz dämpa er.
 

DeletedUser

Guest
Skitsnack, SOS och 300 är dom ända stammarna vars erövringar inte består av 90% retakes.

Kolla på krigsstatistiken ;)

Värt att tillägga, halva 300 ligger på andra sidan världen.

Väntar fortfarande på att ni ska våga attackera mig ;)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Dementeras.



Ryktas att jag bara fått anfall av uppenbar, 300 ger knappt utslag på min slakt-radar. 300 Noobs nonamerzzz dämpa er.

Ryktas att det kan vara så för du är helt irrelevant och har varit det de senaste 4 åren?
Vi kommer till dig så småningom, så fort vi tagit ut dom som faktiskt spelar en roll i kriget.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Väntar fortfarande på att ni ska våga attackera mig ;)

Really? Det är ju värt när man ligger så skyddad som du gör.

0736cc5771.png
 

DeletedUser

Guest
Glömde Reva också som försöker lite halv tillsammans med SOS
 

DeletedUser

Guest
Har inte skrivit något på forumet på otroligt länge nu. Men kände att jag hade så otroligt viktiga saker att tillföra så det var värt att logga in för att skriva igen.

Ryktas att Lundav är största fjollan.
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Har inte skrivit något på forumet på otroligt länge nu. Men kände att jag hade så otroligt viktiga saker att tillföra så det var värt att logga in för att skriva igen.

Ryktas att Lundav är största fjollan.

Nämen, Elias!

Efter alla gånger du glömt att skicka iväg off trupperna hade man nästan kunnat tro att du hade slutat.

Kul att du är tillbaka ;) Hur mår Abel?
 
Topp